Gå til innhold

Maxxol produkter.


325i

Recommended Posts

Var innom handz on bilpleie i ålesund idag for å se hva de drev med.

Da var der en selger fra dette merket inne for å selge, samt at de hadde overtalt handz on med å begynne med disse fantastiske produktene.

Fra før så jeg at de hadde meguiars 101,105,205,21 osv som sto der, som han selgeren mente var mye dårligere enn disse nye maxxol produktene.

Er det noen som har erfaringer med de, har prøvd de eller kjenner noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Holger's AS

Maxxol er jo arvtageren til gamle Max Wax og produseres hos Maxolen i Sveits. Maxxol Norge er forøvrig totalleverandør til bilpleiemarkedet og leverer alt fra vaskekjemikalier til interiørrens. Har ikke prøvd de noe særlig selv, men det er en anerkjent leverandør med lang fartstid i Norge. I tillegg leverer de fantastiske poleringsmaskiner. Gjett hvilke? :)

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett kampanjene handz-on har kjørti sommertiden i ålesund, og har megetvanskelig å se for meg noe annet enn holos og "fortgjort" arbeid for de lave prisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Har sett kampanjene handz-on har kjørti sommertiden i ålesund, og har megetvanskelig å se for meg noe annet enn holos og "fortgjort" arbeid for de lave prisene.

AIO med fillers :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der å kikket, og de bilene som sto der hadde hvertfall ikke noen holos, d kan jeg skrive under på, for jeg sjekket nemelig med lykten jeg hadde liggende i bilen.

De kjørte mg 101 med roterende, for så å bruke mg 205 med DA, og da er det vel vanskelig å lage holos??

Men om Maxxol er bedre eller verre enn noe anne, ja det kan kanskje andre uttale seg om??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder polisher med slipemidler er ikke produktet bedre enn mannen/kvinnen som bruker det.

Det er selvfølgelig små variasjoner i cut, smøring i.fht kjøretid osv., men skal man bli skikkelig flink og få max ut av et produkt må man bruke det mye og ofte, uansett om det heter scholl, 3M, Maxxol osv. Finn noe DU liker og bruk det ofte, da blir du flink ;)

At selgere mener at akkurat deres produkter er så utrolig mye bedre enn alt annet, synes jeg er meget uprofesjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder produkter og produktløsninger er det ikke uvanlig at vi som selgere synes våre produkter er bedre enn det våre konkurrenter kan levere. Når det er sagt pleier jeg å fremheve våre gode produkter og ikke rakke ned på våre konkurrenter og det gjorde jeg nok i dette tilfellet også. Men det kan jo hende at det ble oppfattet annerledes av Handz On sin kunde. Det var ikke meningen. Når det er sagt står jeg selvsagt inne for at Maxxol har meget gode produkter som er lette å jobbe med og som gir fantastiske resultater. Det er ikke uten grunn at vi leverer alle produkter til de 2 største brukerne av bilpleieprodukter i Norge nemlig Autolink, Drammen Bilhavn og Autotransport PDO, Norsk Bilklargjøring og har gjort det i en årrekke. Der er kvalitet, effektivitet og resultat meget viktig. At Handz On Ålesund har valgt oss som leverandør viser at de ønsker å levere et godt produkt til sine kunder. Det skal vi hjelpe dem med. Og det er riktig som trogha sier- øvelse gjør mester!!

god polering!!

Henning
Maxxol Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det son trogha sier, produktet er ikke bedre enn brukeren.

Autolink har faktisk voldtatt mine biler, og er en av grunnene til jeg fattet denne interessen i utgangspunktet. Så akkurat autolink skyr jeg som pesten, og kommer til å gi beskjed at de ikke skal røre min neste bil:-)

Autolink er vel også "samlebånd-klargjøring"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...