Gå til innhold

Bilbatteri


Krisse

Recommended Posts

Etter 5 år stående ute i kulde og varme, med utelukkende småkjøring så har Varta-batteriet takket for seg. Det lader seg helt ut bare noen dager etter at det er ladet opp med Exide 12/7 laderen. Målt strømmen på dynamo, alt ok der. Siden Exide laderen er så ufattelig bra, så har jeg funnet ut at vi skal kjøpe Exide SA640. Noen her som vet om steder i Oslo, Akershus, Moss som selger slike? Er til en Golf :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Exide-laderen en CTEK lader egentlig? De er i alle fall regna som det beste i verden på lader ja. B)

Exide lager gode batterier ja, har vel et par selv og dem funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BilXtra Alna og BilXtra Ryen har i alle fall SA640 på lager ser jeg. Disse er vel i nærheten?
BilXtra Moss har ikke dette batteriet på lager, men kan nok skaffe det rimelig fort til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk et bilbatteri (AGM) til overs, som du kan få billig. Brukt i rundt 3 år, fungerer utmerket. Stinger SPV69 heter det, og er et meget godt batteri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Mekonomen fører slike batterier? Har rabatt der ;)

Mekonomen fører i hovedsak "Global" startbatterier. Mulig det finnes lokale variasjoner ute i butikkene, og at noen også har andre typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...