Gå til innhold

Maskeringstape


Busch

Recommended Posts

3M blå... fås kjøpt hos Byggmakker o.l. Jeg har dårlig erfaring med billigere taper og den tradisjonelle hvite/gule maskeringstapen. Problemet med denne er at den løsner når poleringsmaskinen kommer borti den, blir med puta, limet setter seg i puta og du ender med å gni lim over hele lakken (ja, har driti meg ut der før). Så 3M blå, eller enda bedre: 3M grønn... men den er vanskeligere å få tak i.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Har brukt 3M blå og grønn før. Blå syntes jeg var bra, men den grønne likte jeg ikke helt. Gikk fint når jeg førstes fikk den på bilen, men når jeg skulle "dra ut" tapen fra rullen var det nesten garrantert at den ble ødelagt. Enten at tapen delte seg slik at limet satt igjen på rullen, og den delen uten lim var det jeg satt igjen med, eller at tapen delte seg på midten og fliset seg opp. Har bare prøvd en rull av denne, så kan gende det var meg som var uheldig med akkurat denne rullen, men tror jeg kommer til å holde meg til den blå! (den var forøvrig kjøpt på torshov på gjøvik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurocel tape ja.. Koster 10 kr pr rull.

Jeg bruker 19 og 50mm, da greier man å dekke de fleste områder.

Har også liggende en rull med 6mm, kan være kjekk avogtil :)

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Hans Marius
Hvis du har Standox i nærheten så prøv der...

Standox forhandlere

Usj, da må jeg helt til Skien altså. Får ta en arbeidsdag i Skien skjønner jeg...

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mase litt på Truls igjen.. har funnet no tape som visstnok skal være bra og rimelig, men han skal teste de før jeg bestemmer meg om jeg skal ta de inn til godkjemi.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ja det var den tapen ja, den har jeg glemt bort gitt....sorry, skal få sjekket den

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var den tapen ja, den har jeg glemt bort gitt....sorry, skal få sjekket den

Hehe, ikkeno stress..

Skal ha på plass enellerannen tape før påske, og hvis ikke en av de du fikk av meg er bra nok får jeg jo bare handle det også fra 3M ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...