Gå til innhold

den store sealer-testen av finer details


kris1986

Recommended Posts

Ja, noen andre som har fulgt med på den testen? Jeg må si jeg er overrasket at Autoglym Extra gloss protection slo Duragloss sine og Meguiars Meguiar's#21 (ER DET 2.0??) :) Merker at "hyping" finnes i detailing-verdenen også :D

Nå venter jeg på motargumenter :D

Fornøyd at jeg har lagt jet seal som LSP på en del vinterjobber hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen andre som har fulgt med på den testen? Jeg må si jeg er overrasket at Autoglym Extra gloss protection slo Duragloss sine og Meguiars Meguiar's#21 (ER DET 2.0??) :) Merker at "hyping" finnes i detailing-verdenen også :D

Nå venter jeg på motargumenter :D

Fornøyd at jeg har lagt jet seal som LSP på en del vinterjobber hvertfall :)

Link??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følgt litt med på denne tråden og voks test tråden til Finerdetails.. Og jaggu overrasket Autoglym i voks testen også.. Autoglym high def var en av vinnerene som sto igjen når testen ble avsluttet etter 6 1/2 måned sammen med

Collinite 915

Nattys White & Blue

RaceGlaze 55

Swissvax Divine, Mystery, BoS and Concourso

Victoria Concours

Zymol Vintage and Glasur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry glemte link :) bra Bo fikser opp ;)

Jeg har følgt litt med på denne tråden og voks test tråden til Finerdetails.. Og jaggu overrasket Autoglym i voks testen også.. Autoglym high def var en av vinnerene som sto igjen når testen ble avsluttet etter 6 1/2 måned sammen med

Collinite 915

Nattys White & Blue

RaceGlaze 55

Swissvax Divine, Mystery, BoS and Concourso

Victoria Concours

Zymol Vintage and Glasur

Victoria Conc. er en utrolig god voks hvis en tenker på hvor lett den er å bruke, holdbarhet, og ikke minst, PRIS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Finner jo ingen info der om hvordan Duragloss gjorde det, den er ikke vært ute på noen av "out" eller "watch" list...

Uansett er den på kangoon her hjemme og beader bra etter 4 mndr i norsk vinter, merkelig i mine øyne om de ikke får samme holdbarhet der borte da (mer fukt men mildere der), så la inn et spørsmål i tråden hans ang hvor Duragloss er? mulig det ikke er tatt hensyn til herdetid på disse da.. men det skal strengt tatt være likt for alle det da (untatt jetseal som herder på 20 min)

uansette er jeg overasket over Autoglym SRP, samt litt overasket over Jetseal faktisk, er mer holdbard en jeg hadde trodd...

bra test

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og lurer på det du sier for ser ikke at Meguiar's 21 eller noen av Duragloss er "ute" eller "under overvåkning", men jeg tenkte at han kansje ikke gadd å nevne alle som var ute.. Men utrolig artig test :) Bra at noen har slike sjeler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ser ut som jeg må starte å bruke AutoGlym EGP mer, da jeg har masse av den. Viste den var bra men at den var så bra hadde jeg ikke trudd.

Er utentvil mye hype, og rykter om div produkter som ikke helt stemmer med virkeligheten. Så er bra å få slike tester, men om de viser hele sannheten er en annen sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd SRP alene før jeg fant ut om alt det andre en kan bruke, og da fikk ikke jeg det intrykket av SRP.. Biltema sin sealer ga mye lengre holdbarhet (begynte tidlig med 50/50 tester :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Jeg har prøvd SRP alene før jeg fant ut om alt det andre en kan bruke, og da fikk ikke jeg det intrykket av SRP.. Biltema sin sealer ga mye lengre holdbarhet (begynte tidlig med 50/50 tester :) )

Mener du Autoglym SRP? Det er en polish og ikke noe beskyttelse. Så at biltema sin sealer var bedre skulle jo bare mangle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte på truls, SRP hang jo litt på! Den er jo en AIO som Klasse er, og den hang jo meg til siste slutt :)

Utrolig moro at "dårlige" nattys hang med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Svarte på truls, SRP hang jo litt på! Den er jo en AIO som Klasse er, og den hang jo meg til siste slutt :)

Utrolig moro at "dårlige" nattys hang med :D

Ahhh ser nå at den også er med ja, trudde den bare var polish. Mener å huske at det står i Autoglym boka at man skal legge på EGP etter man har brukt den.

Har selv alltid brukt SRP toppet med EGP som beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er beskyttelse i SRP også

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

gloss over gir lenger holdbarhet, SRP er en AIO ja

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Autoglym har aldri vært noe dårlige saker det, personlig er det mye jeg liker bedre en de, men jeg skal kjøre på med en autoglym vs duragloss selv for å se det beviset, pdd tror jeg ikke autoglym slår duragloss, men en får finne det ut...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Autoglym har aldri vært noe dårlige saker det, personlig er det mye jeg liker bedre en de, men jeg skal kjøre på med en autoglym vs duragloss selv for å se det beviset, pdd tror jeg ikke autoglym slår duragloss, men en får finne det ut...

Du får gjøre det ja :D Bra å få en annen test også, og se om han som har testet har gjort alt riktig. Er ikke sikkert han har latt den herde lenge nok ++ mye som kan bli glemt når man kjører en såpass stor test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...