Gå til innhold

Voks/klargjøring av Tesla Model S, Stjørdal


Mc_Herreington

Recommended Posts

Mc_Herreington

Bilen er helt ny, bestemte meg for ikke å få den klargjort av Tesla, men la en ekspert ta seg av dette :)

Ønsker gjerne å være med for læringen sin del.

Bor på Stjørdal, kan også gjøre det i Trondheim eller andre plasser i nærheten.

post-7023-0-68253700-1377903573_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Spennende, håper det kommer en tråd på denne. Kunne vært morsomt å få en nærmere titt på hvordan disse er skrudd sammen.

Enig!

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Lenvik

Hva ønsker du å få gjort med den? Lett pollering og voksing? Regner med denne ikke trenger full korrigering . Jeg kan godt tatt denne jeg . Du kan godt få bli med og hjelpe sammt stå for bilder og S&S på denne. Er ikke så god på bilder og s&s jeg. Jeg bor på frosta. Vi kan jo bli enige om tid(helst helg)

Endret av Espen Lenvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mc_Herreington

Helg passer bra. Dere eksperter får finne ut om det trengs noen korrigering, vet at lakken er veldig myk pga. Regler i California. Ring meg på 98021733 når det passer.

Ønsker å legge på en voks som virkelig er bra og bestandig.

Endret av Mc_Herreington
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg passer bra. Dere eksperter får finne ut om det trengs noen korrigering, vet at lakken er veldig myk pga. Regler i California. Ring meg på 98021733 når det passer.

Ønsker å legge på en voks som virkelig er bra og bestandig.

Du kan i værstefall kjøpe inn en flaske med Collinite 845 og ha dersom du ikke ønsker å sette den bort hver gang også :) Nå får du jo grunnlaget gjort og forklart, så da er det lettere å ta det selv senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mc_Herreington

Skulle vel strengt tatt ikke være nødvendig med korrigering på en så ny bil, så god vask og vollinite burde holde over vinteren;)

Hva med voks som swisswax shield ol. ? Vi som er amatører har jo en tendens til å tro at dyrere er bedre :)

Det er bare å ringe på så avtaler vi en tid for jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Lenvik

Bruker ikke swissvax jeg, synes det er dyrere og ikke spessielt bedre enn div andre produkter.

Som d er nå så har jeg ikke tid før i slutten av denne måneden så hvist du har tid til å vente så ordnes dette. Men det er opp til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mc_Herreington

Bruker ikke swissvax jeg, synes det er dyrere og ikke spessielt bedre enn div andre produkter.

Som d er nå så har jeg ikke tid før i slutten av denne måneden så hvist du har tid til å vente så ordnes dette. Men det er opp til deg ;)

Tror jeg må få noe på bilen før det, er ikke noe beskyttelse av lakken. Har kjøpt noe produkter fra scandicshine, så prøver meg litt selv først. Får heller ta kontakt for å fikse det jeg har ødelagt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Virka som du hadde det klart her!
Bor selv i Trondheim så om du skulle ha en jobb til meg så er jeg som oftest ledig

Kommer med en stor S&S tråd nå med diverse biler så kan du selv se hvordan jeg jobber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere

Nettopp ferdig med full Nanolex Ultra behandling av en sort Tesla S.

Står i garasjen og herder, as we speak.

Blir å buffe kjerra om noen timer.

Ble en liten prøvetur også gitt... satan som den drar... ;)

Skal knipse at par bilder ved anledning.

Er du VIP? Da gir vi deg hele 25% rabatt på alle bestillinger.

Sjekk ut vår nye nettside og ikke minst vår splitter nye nettbutikk.


Web: http://www.nanolex.no
Butikk: http://www.nanolexbutikken.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...