Gå til innhold

Banekjøring?


H_c

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Ikke jeg....men må få testet det en dag....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd kun en gang, på Rudskogen, med en Prelude VTI. Sinnsykt moro, så jeg angrer på at jeg ikke fikset S2`n... Urquattro`n skal ikke på asfaltbane, for å si det sånn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Har tenkt å kjøpe meg et prosjekt S2 eller noe, og kjøre når jeg får tid... eehh, det var det da... men har fryktelig lyst!

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp, kjøre på bane er helmaks! Får et adrenalin man får! Gleder meg til å dra utpå med overhalt einser til våren nå altså! :D Da skal disse "verstingbilene" få kjørt seg i svingene.. Hehe.. Er jo akkurat som å kjøre en forvokst gocart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører også en del på bane, å var på Nürburgring i fjor, å må nok innom en tur i år også. Det er liksom slik med Nürburgring, at "en runde å du er hekta"

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har bare kjørt noen runder på ACR, det var veldig gøy :D

Men Nurburgring frister stort B)

Men er redd for at ting kan gå galt, er fort gjort å satse mer en man klarer å kontrollere på bane og da blir det dyrt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lappen enda, men blir en tur på "ringen" til sommern:D Hvis jeg kommer meg på ferja med bilen.. Med tanke på høyden:L

Ferja er ingen problem. Jeg tok ferje fra Kristiansand-Hirtshals, og Hirtshals-Larvik. Begge disse hadde fine slakke innkjøringer som ikke gav noe problem.

Det var værre i karussell, der tok den nedi sikkert 20 ganger gjennom svingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Har vært noe på bane. mest på vintertreff med VACN, men også på både Rudskogen og Eikåsbanen (Go kart bane utenfor Bergen). I år blir tredje året på meg i Funäsdalen med VACN på vintertreff og kan ikke si jeg gleder meg noe mindre en de andre to årene. 2 dager med kjøring på 4 ca 4 km lang snø/isbane.

Det var værre i karussell, der tok den nedi sikkert 20 ganger gjennom svingen.

Var på Ringen i Høst og så på langdistanseløp. Da fortalte Roger Sandberg at karusellen var så jævlig at flere av de med værstingbilene kjørte oppe på siden og ikke nede i karusellen for å ikke ødlegge understelle/bilen. Var vist syk påkjenning for bilene sa han.

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt på bane med bil hittil, forrige sesong hadde jeg ikke en bil som var egnet til det. Men regner med at det blir endel med klubben jeg er medlem av denne sesongen. Om jeg får bilen til å gå da. Var noe snakk om treff og kjøring på ACR i sommer med toyota klubben, men tror ikke jeg gidder å kjøre så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...