Gå til innhold

chip tuning volvo s60 2013


maggi224

Recommended Posts

Heisann alle sammen .

Jeg har en 2013 modell volvo s60 med d2 disel og automat og kun 115hk. som jeg lurer på og chip tune.

bilen er en leasing bil. og jeg lurer på om garanti utgår på bilen ved chiptuning. og hvor mye mer effekt som er mulig og få ved chiptuning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen .

Jeg har en 2013 modell volvo s60 med d2 disel og automat og kun 115hk. som jeg lurer på og chip tune.

bilen er en leasing bil. og jeg lurer på om garanti utgår på bilen ved chiptuning. og hvor mye mer effekt som er mulig og få ved chiptuning

Da må du nok høre med de du leaser av, men jeg tror ikke det er noe vits for du kommer nok til å få et blankt nei.

Garantien vil jo ryke tvert er jeg redd.

Endret av KrisTun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vell bare glemme og chippe bilen da. får se om det blir chip om jeg kjøper bilen ut av leasing avtalen når den er slutt. var litt uvant å gå fra 180hk til 115hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerboks er ikke å anbefale, sies det. Kan klusse med både sonder og filtre er det folk sier. Men endringer direkte i bilens hjerne er det ingenting å si på, derimot! :)

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...