Gå til innhold

Lakkbehandling i Oslo/Drammen|Ny Tesla needs love!


Handcuffs

Recommended Posts

Hei!

Jeg har som noen andre her en ny Tesla (Model S Performance 85+) som trenger kjærlighet fra første dag med tanke på lakk (både utseende-messig og forebyggende). Etter hva jeg leser på dette forumet innser jeg at mange her på forumet har mer greie på slik kjærlighet enn meg og ønsker gjerne å la en med mye erfaring å gi henne en real behandling mot betaling (uff, det ble et rart bilde, he, he).

BILEN:

  • Tesla Model S Performance 85+ (den hissigste versjonen) , "Grey on Grey" mørk grå med 22" Ace Mesh 7 Mica Grey felger (se bildet) - jeg lover prøvekjøring til den som får oppdraget!! 422 hester, 0-100 (testet 3,9 sek!!)

post-7001-0-43161000-1377524098_thumb.jp

BEHOVET:

  • Lakkbehandling av ny bil som forlenger lakkens levetid / forenkler prosessen med selvvask en stund fremover
  • Flott utvendig finish da bilen skal fotograferes for amerikansk felgprodusent
  • Fremtidig oppfølging/klargjøring av bilens utside med jevne intervaller (dersom alle er fornøyd med handelen :) )
  • Læring!! (dersom jeg har anledning hadde det vært kjempe interessant å se hvordan "de lærde" gjør sine saker - og hvem vet...kanskje jeg og blir frelst?)

Jeg har bevisst latt spesifiseringen av arbeidet stå åpent da jeg er veldig interessert i å høre på forslag til hva som bør gjøres med lakken for ny bil samt forslag til fremtidig oppfølging/behandling. Kom også gjerne med prisestimater slik at forventningene er justert for begge parter. Jeg er ingen ekspert på noen som helst måte, men har jo lest en del her - målet er uansett det beste for min nye sweethart.

Jeg kan møte opp i området Oslo - Drammen og er relativt fleksibel mtp. på tid. Min base er i Bærum (PS: det vanker muligheter for en til helt lik Tesla dersom alle er fornøyd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Gratulerer med meget fin bil, og det virker som om denne doningen kommer til å få masse riktig tlc i fremtiden. Smart med en "vedlikeholdsplan" på bilpleie og, mer av det:)

Lykke til!

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var lekker :wub:

x2

En slik står høyt på ønskelista!

  • DCN Poeng 1

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen greie det der :) kom en slik til harstad i går kveld, Signatur S eller noe sånt, den top notch utgaven med største motor, batteri osv :) snasen sak :)

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...