Gå til innhold

Billig høyttrykkspyler hos Komplett.no nå!


tstumlien

Recommended Posts

Komplett.no har en kampanje nå hvor de skal tømme lageret sitt for sesongvarer, som høyttrykkspyler og tilbehør.

Jeg oppdaget dette i går og fikk tak i Nilfisk P160.2-15 X-TRA til 2500 kr.

Jeg vet ikke hvor bra kampanjen er, men Karcher K7 Premium til 3500 kr kan ikke være så ille?

Første mann til mølla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Komplett.no har en kampanje nå hvor de skal tømme lageret sitt for sesongvarer, som høyttrykkspyler og tilbehør.

Jeg oppdaget dette i går og fikk tak i Nilfisk P160.2-15 X-TRA til 2500 kr.

Jeg vet ikke hvor bra kampanjen er, men Karcher K7 Premium til 3500 kr kan ikke være så ille?

Første mann til mølla :)

Det er billig! Selv gav jeg det dobbelte for min P160.2 (med litt rabatt).

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Noen som vet om noe tilbud på nilfisk noen andre stedet? Er på jakt etter 145.

Tretti.no har fremdeles tilbud på E145'en: http://www.tretti.no/hus-og-hage/utendorsprodukter/hoytrykkspylere/nilfisk-alto-e-1452-10-x-tra

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Noen som vet om noe tilbud på nilfisk noen andre stedet? Er på jakt etter 145.

Hvorfor vil du ha 145 når du får 160 til lavere pris enn det 145 koster? Du må riktignok ha 16a kurs til 160.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke annet enn småspylere igjen der nå, hvertfall...

Beklager, men de gikk sikkert fort unna. Var i hvert fall igjen noen av K7 og K5 før jeg la ut her.

Det er billig! Selv gav jeg det dobbelte for min P160.2 (med litt rabatt).

Bra og dumt å høre! Er du fornøyd med din og har du noen tips angående spyleren? Jeg tenkte på å kjøpe 145, men så kom jo 160 til så god pris :)

Har selv P160-en, og den er mildt sagt verdt 2500 kr hver dag, hele året. Bra kjøp, tstumlien!

Greit å høre med flere, er du fornøyd og har du noen tips angående spyleren?

Endret av tstumlien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Veldig fornøyd med P160. Kraftig og god spyler med lang slange.

Egentlig har jeg ikke noe negativt å si om den bortestt fra en bagatell, "kulen" på sveiven detter av noen ganger når man sveiver inn slangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med P160. Kraftig og god spyler med lang slange.

Egentlig har jeg ikke noe negativt å si om den bortestt fra en bagatell, "kulen" på sveiven detter av noen ganger når man sveiver inn slangen.

Dette har ikke jeg opplevd. Lim den fast ;)

Beklager, men de gikk sikkert fort unna. Var i hvert fall igjen noen av K7 og K5 før jeg la ut her.

Bra og dumt å høre! Er du fornøyd med din og har du noen tips angående spyleren? Jeg tenkte på å kjøpe 145, men så kom jo 160 til så god pris :)

Greit å høre med flere, er du fornøyd og har du noen tips angående spyleren?

Du får tak i en underspyler til den om du ønsker. Den er genial, og artikkelnummer er 6410763. Noe bøyd, slik at du kommer inn i hjulbuene uten å ta av dekkene. Husker ikke hva den koster, men alle som selger Nilfisk kan tilby dette tilbehøret, f.eks. Carlsen Fritzøe og Montér. Den får tak i mye av det som legger seg i bretten på baksiden av skjermen også.

I manualen står det forøvrig at man egentlig må ha en tilbakeslagsventil/BA-ventil dersom spyleren kobles til drikkevann. Se her:

http://consumer.nilfisk.no/Products/PressureWashers/ConsumerPressureWashers/Accessories.aspx

Og litt om ISO EN 1717 her: http://www.standard.no/no/Sok-og-kjop/produktkatalogen/Produktpresentasjon/?ProductID=140097

Det finnes også en del tilbehør. Mye som kan settes på:

http://documents.nilfisk-advance.com/Nilfisk/NilfiskConsumer/NO/KATALOG/

Også er det bare å få kjøpt skumkanon fra Bilnerden med kobling til Nilfisk asap :D

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FredrikWake

Er det samme slange på K7 som på K5? Noen som vet?

K5 har 8 meter, mens K7 har 10 meter. Stivheten bør være sånn noenlunde lik. Begge er sikkert armert gummislange på :)

1965 VW Bug 1200

1994 BMW E36 320i Sedan

2007 BMW E90 325d Sedan

1995 BMW E36 M3 3,2 touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FredrikWake

Svigers har K5 og slangen er noe dritt, så håpet kanskje K7 hadde en noe bedre løsning på dette. Men

må vel gå å bytte den med noe bedre.

Premium versjonene har slangetrommel, så slangen er neppe sååå stiv.

1965 VW Bug 1200

1994 BMW E36 320i Sedan

2007 BMW E90 325d Sedan

1995 BMW E36 M3 3,2 touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

freakshow87

Premium versjonene har slangetrommel, så slangen er neppe sååå stiv.

Trommel er ikke noen pekepinn på stivheten i slangen i dette tilfellet. Den kveiler seg kjapt og man må rette den ut ofte, både for lengden sin skyld og med tanke på at den faktisk skal tilbake på trommelen etterpå. Og her må man være forsiktig med sveiven på trommelen.

Ellers liker jeg maskinen, og ønsker meg selv en K7 eller Nilfisk P160. Derfor jeg lurer på dette med slangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...