Gå til innhold

Hva ligner M105/M205


August78

Recommended Posts

Jeg har nylig begynt med maskinpolering, og "kosår raua a mæ" med dette som vi sier i Kristiansand. Jeg føler guides av Junkman2000 (DW og youtube), og bestillte Meguiar's Mirror Glaze 105 og 205 fra UK da det ikke var å oppdrive i nærheten og til en rimelig penge. Det ble igrunnen ganske dyrt (med toll og ekstra dhl gebyr). Hva kan jeg bruke som er litt "closer to home", lettere å få tak i, og som har nogenlunde samme egenskaper som disse?

Endret av August78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre størrelser enn hva?

De fåes vel i 250g, 1 kg (5kg?)

Www.scandicshine.no

Www.exint.no

Kan også sjekke ut menzerna FG400 og 3000/4000 f.eks

Endret av tr86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bare den største størrelsen i stad (5 liter?), men fant de mindre størrelsene nå. Vet ikke hvorfor kun den store dukket opp.

Er det forresten noe i veien for at jeg bruker hex logic puter til min das 6 pro sammen med scholl s03 gold og s30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bare den største størrelsen i stad (5 liter?), men fant de mindre størrelsene nå. Vet ikke hvorfor kun den store dukket opp.

Er det forresten noe i veien for at jeg bruker hex logic puter til min das 6 pro sammen med scholl s03 gold og s30?

Det går helt fint å bruke hex sammen med scholl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menzerna er også mye brukt her på forumet. Bilnerden fører dette og holder til i søgne. Hvis du henter selv får du gode produkter til en veldig god pris. Hvis du har behov for pads kan uber anbefales.

http://bilnerden.no/index.php?main_page=index&manufacturers_id=17

http://bilnerden.no/index.php?main_page=index&manufacturers_id=16

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...