Gå til innhold

Porsche 911 (996) Carrera 4 - 2000


Meringdal

Recommended Posts

Meringdal

Nok en gang et fantastisk resultat på sliten lakk!

Hva ble tidsforbruket på denne perla?

Godt jobbet :thumbup:

Takk for det. Litt usikker på tidsforbruket på denne. 2 fulle dager pluss litt til tror jeg :)

Herlige 50 / 50 bilder, utrolig stilig å se på, for en forskjell! :) Skal også nevne at det er en heftig bil. Meget godt jobbet, cred er en selvfølge! ;)

Tusen takk for det Infaith :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker jobb!

Og det var nesten så jeg kåret denne til den ekleste påårsjen jeg har sett, men ved ettertanke så er det jo lite som slår den sølvgrå jeg tok (nesten nye lykter dro denne sorte rett ut av en pallplassering).

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Flott jobba, en lekker bil! Grønn tomme l opp!

Endret av polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Vanvittig bra jobb Mr.Meringdal :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på sin plass å takke Meringdal for supert resultat på bilen min ;) Var som å hente en ny bil.

Tidligere eier av bilen har heldigvis vært flinkere med bilen ellers, siden han ikke har gjort noe selv der men levert den på verksted for den minste ting :)

Er forøvrig meget glad for at jeg ikke leverte bilen inn hos ett firma som jeg hadde planer om, men fulgte rådet til "Knutza" som geleidet meg inn på dette forumet her.

Og så var det jo meget morro å se hele prosessen i denne tråden her da.

Når det gjelder de lyse hårene på mattene så er det nok det en liten hund ja :)

Hun har fått sin hedersplass i ene "bøtta" i baksetet med egen pute og bilsele som klikkes rett i beltelåsen.

Puta tar heldigvis unna mesteparten av hårene, men at det blir noe på mattene er nok ikke til å unngå.

387462_10150949582200521_23589475_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Garantert! at du fikk mer for pengene hos Meringdal :) en å levere den inn til ei lokal sjappe. Kjekt å se her når kunder er fornøgd med resultatet :) Slik var det når eg også kjøpte bilen min, var tatt godt vare på trengte bare den siste shinen utvendig, så vart bilen løftet til et blankt resultat, det var slik eg også havnet her :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meringdal

Vanvittig bra jobb Mr.Meringdal :)

Takk skal du ha Alexander! :)

Veldig bra jobb på denne. Og for en forandring!! Kjenner godt til hvor kranglete denne lakken kan være. Cred gitt selvfølgelig.

Takk for det. Man må rett og slett bare prøve seg frem når man står fast. Denne gangen gikk det heleigvis bra :)

Er vel på sin plass å takke Meringdal for supert resultat på bilen min ;) Var som å hente en ny bil.

Tidligere eier av bilen har heldigvis vært flinkere med bilen ellers, siden han ikke har gjort noe selv der men levert den på verksted for den minste ting :)

Er forøvrig meget glad for at jeg ikke leverte bilen inn hos ett firma som jeg hadde planer om, men fulgte rådet til "Knutza" som geleidet meg inn på dette forumet her.

Og så var det jo meget morro å se hele prosessen i denne tråden her da.

Når det gjelder de lyse hårene på mattene så er det nok det en liten hund ja :)

Hun har fått sin hedersplass i ene "bøtta" i baksetet med egen pute og bilsele som klikkes rett i beltelåsen.

Puta tar heldigvis unna mesteparten av hårene, men at det blir noe på mattene er nok ikke til å unngå.

387462_10150949582200521_23589475_n.jpg

Det er godt å høre! Du får lese deg litt opp her inne så ender du vel opp med å ta den selv neste sommer :)

Hunden må selvsagt få være med og kjøre standsmessig bil, ikke noe galt med det! :P

Du får bare si ifra om du lurer på noe.

Garantert! at du fikk mer for pengene hos Meringdal :) en å levere den inn til ei lokal sjappe. Kjekt å se her når kunder er fornøgd med resultatet :) Slik var det når eg også kjøpte bilen min, var tatt godt vare på trengte bare den siste shinen utvendig, så vart bilen løftet til et blankt resultat, det var slik eg også havnet her :)

Det er ikke ofte eier tar seg tid til å legge igjen en tilbakemelding, men det er selvsagt utrolig hyggelig når man opplever det! :)

Gode ord fra deg Audi S8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...