Gå til innhold

Pølsekraft og fiskekraft i setet. Hjelp


Ælen

Recommended Posts

Hei.

Kompis av meg har sølt pølsekraft OG fiskekraft i baksetet. Dette skjedde for noen dager siden nå, så i dag lukter det ILLE.

Har prøvd å rense litt med rensemaskin, uten hell, da krafta har trekt igjennom skumgummien. Har brukt green clean og foma mimo.

Jeg prøvde å ta ut baksetet og spyle over med hageslangen før jeg gikk over rensemaskin, men virker ikke som jeg får ut all krafta.

Noen som har tips?

Endret av Ælen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje om du lager en mild blanding av flytende omo og varmt vann, det skal jo ta denslags av tøy , det var bare en tanke har ikke prøvd sjøl

OPTI COAT PRO Autorisert , Gtechnic Crystal Serum Autorisert, IGreenlover Autorisert, AmeriCoat Installer.

http://opticoat.no  post@opticoat.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Hvis du sprer middelet uten sprutedysa, altså tømmer det rett fra flaska og lar det stå, så trør du til med vann pg våtsuger etterpå kanskje det funker. Anbefaler å ta ut setet som folk sier :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukke fra hverandre hele setet, og putte skumgummien i et badekar med egnet såpevann? (Omo eller liknende?) :)

Trykk og klem som det skulle vært den største svampen du noensinne har vært borti! :P

(Tanken er å bytte ut den sausen med såpevann...)

*Edit: Bør kanskje nevne at dette er en idé tatt rett ut av lufta! :)

Endret av JH86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badekar var faktisk det vi tenkte på også, så spørs om vi må prøve å bare la det ligge i ett badekar fylt med vann og ett eller annet vaskemiddel :P Er kanskje ikke den dumeste ideen å bruke omo :-) spørs om vi prøver det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Interessant tema, håper også på en slags s&s:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig for seint med noe serlig bilder :-/ Vi prøvde med rensemaskin og hageslange før jeg skrev innlegget så vi fikk jo bort det som var av flekker :P værre med lukta som sitter i skummet.

Han har lagt setet i en stamp med vann og omo nå så får høre hvordan det går. Har ligget der i ca et døgn nå snart så blir vell å ta det opp i dag.

bsa: Er en kompis av meg ja ;) Han er kokk og bruker privatbilen en del i transport av mat. Bilen det gjelder er en Audi A6 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...