Gå til innhold

Beste deo?


Are G

Recommended Posts

Ettersom dcn'ere vet alt faller det seg naturlig å spørre om alt som ikke er bilrelatert :)

Er på ferie og kunne tenkt meg noe godlukt fra tax-free på vei hjem, men min erfaring er at de fleste merke-deo har dårlig holdbarhet. Dvs ikke fra morgen til kveld..

Så noen som har noen tips her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg opplever har god holdbarhet er deodorantene fra Vichy. Vichy har egen herreserie som kalles Vichy Homme. Disse er også mye, mye mildere enn ordinære deodoranter. Så og si uparfymert også, og av den grunn går de godt sammen med parfymer.

Denne har jeg brukt en del:

http://www.vichy.co.uk/men/deodorant-for-sensitive-skin-vichy-homme/p2290.aspx

Når det er sagt, så er det mulig jeg har misforstått deg nå. Snakker vi go'lukt har jeg alltid foretrukket Tommy Hilfiger. God holdbarhet på alle jeg har hatt, og jeg har vært gjennom den originale, den som heter Freedom, og nå for tiden er det Loud som gjelder:

http://uk.tommy.com/Tommy-Hilfiger/Loud/M62RHG-01,en_GB,pd.html&cgid=213110#!color%3D000%26i%3D10

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Bruker Biotherm Homme Deospray her, beste jeg har prøvd.

De som "følger" parfymen synes jeg er håpløst dårlige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deoderanter blir dårlige over tid også, så det er greit å bytte på litt i iblant. Et knep som flere av kompisene bruker er å shave armhulene. Funker ja, femi ja.

Jeg bruker forøvrig Lagerfeld Classic, fornøyd med den. Tørker fort under armene og holder nesten 24t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Etter jeg så på tv2 hjelper deg at de billige var bedre en de dyre merkene så kjøpte jeg inn en slik vanlig Nivea cool blue eller no slikt på rema. Kostet ikke mange kronene men helt klart den beste jeg har brukt noen gang når det kommer til holdbarhet. Så anbefaler å teste noen av de billige.

På tax-free kan man heller kjøpe aftershave og parfyme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freebird

I likhet med Conker slår jeg også et slag for Nivea. God holdbaret, lite og nøytral lukt og lav pris. :)

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt deo siden ungdomsskolen.

Da fant jeg nemlig ut at det er noe som heter anti-perspirant. De fleste er mildt parfymerte, så de gjør ikke så mye ut av seg. Men de forhindrer at du svetter rett og slett.

I over 10år var Gillette gel-stick "noe" min favoritt, men den tok de dessverre ut av produksjon. Nå er jeg faktisk litt usikker på hva den heter den jeg har brukt siste åra, men den kommer bare med to dufter; rainforest og fresh ice elns.

Begge duger. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer bare med to dufter; rainforest og fresh ice elns.

Roll-on? Palmolive for men. Rekvireres på dagligvaren...

Bruker den selv, for jeg gidder ikke lukte for godt for gutta på jobben! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Boss etterlannet, brukt denne i mange, mange år. Prøvd mye rart i mellom, men det ender opp med å lukte merkelig og "svett" etter kort tid. Boss sin holder koken leeenge, opptil flere dager. (må jo teste!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg så på tv2 hjelper deg at de billige var bedre en de dyre merkene så kjøpte jeg inn en slik vanlig Nivea cool blue eller no slikt på rema. Kostet ikke mange kronene men helt klart den beste jeg har brukt noen gang når det kommer til holdbarhet. Så anbefaler å teste noen av de billige.

På tax-free kan man heller kjøpe aftershave og parfyme :)

og 1kg milka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gamle minner... den som tøt ut av små firkanthull i toppen?

Stemmer. :) Effektiv som fy, kunne være tørr under arma i flere dager selv om jeg svettet som en bøtte med vann på resten av kroppen.

Roll-on? Palmolive for men. Rekvireres på dagligvaren...

Bruker den selv, for jeg gidder ikke lukte for godt for gutta på jobben! :P

Stemmer det. :) Jeg går heller ikke rundt og lukter digg på jobb, men kan finne på å bruke en dusj parfyme på kveldstid om jeg skal i selskap eller på byen(!). Dvs to ganger i året..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd en god del "eksklusive" greier de siste årene, men vendte tilbake til Nivea for noen måneder siden.

Denne synes jeg er helt konge, den er så og si luktfri og nermest "fordamper" etter påføring slik att det ikke blir masse kliss som mange deoer etterlater seg. Den er også utviklet for å hindre smitting/blekning over på klær.

Nivea Black and White

De eneste "eksklusive" deoene jeg synes funker bra av de jeg har prøvd er disse to:

Geir Ness

Van Gils - Between Sheets

Har sluttet å kjøpe dyre deoer da jeg synes Nivea sin som jeg linket til over fungerer bedre, og til en brøkdel av prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...