Gå til innhold

Anbefaling: 12v støvsuger fra Electrolux


Chris-520e39

Recommended Posts

Chris-520e39

Hei folkens!

Har ikke vært så veldig aktiv i det siste, men det endrer seg nok etterhvert som sommeren melder sin ankomst. Uansett, som et lite bidrag tenkte jeg at jeg kunne fortelle alle om en fantastisk sak, nemlig Electrolux sin 12v støvsuger! Fikk den i gave av min mor og har fått prøvd den et par ganger de siste dagene. Jeg er uten tvil imponert!

Hele herligheten kommer pent innpakket, slik at man kan oppbevare den i bagasjerom eller lignende:

post-145-1231192830_thumb.jpg

Inni finner vi selve støvsugeren med kabel til sigarettuttaket. Det ligger også ved et praktisk børstehode og slange.

post-145-1231192876_thumb.jpg

På undersiden av enheten finner vi to munnstykker til.

post-145-1231192929_thumb.jpg

Begge disse munnstykkene får, som vist, plass under selve støvsugeren :)

post-145-1231192986_thumb.jpg

Forlengningsslangen er genial, da man for eksempel får støvsugd hattehyllen, dashbordet ol.

post-145-1231193034_thumb.jpg

Denne saken kan absolutt anbefales. Det skal dog sies at den (naturligvis) ikke er en erstatning for en god støvsuger av stor størrelse. Men den er yhyre praktisk på langturer, eller bare når man har litt tid til overs mens barna, fruen, venner eller lignende er for sene til hentingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Slett ikke dum den der, Elkjøp?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

tnx....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så jo ikke så dum ut! Har endel mer tiltro til en Electrolux enn en Black & Decker for å si det sånn... (Eller Blakk & Drekker som de kaller seg i disse finanskrise-tider.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt gå god for denne sugeren.

Syntes den er overraskende effektiv faktisk.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
toledotulling

Biltema og Clas Ohlson eller andre rimelige utgaver er sjelden gode elektriske produkter.

De brrøker gjerne mer, vibrerer mer, presterer mindre og holder svært sjelden noe særlig lenge. Her kan det sikker finnes unntak og produkter som er fullgode alternativer, men hovedsaklig er dette laget for å tjene penger på andres oppfinnelser. (uten at de faktisk har gjort annet enn å etterlikne andre nisjeprodukter.)

F.eks. kjåpte jeg en senkbar og selvsugende vannpumpe fra Ohlson. Den var av merke CoTech og ment for erstatning av en gammel 55watts Doppler lensepumpe, men hadde langt høyere nominell ytelse. Likevel klarte denne knapt å skyve vannet horisontalt og når kun bunnen av pumpehuset var under vannflaten kunne man se det sprute fra SAMTLIGE SKJØTER OG IKKE UT AV SLANGEHULLET.

-Heldigvis er de enkle med retur og reklamasjon, men leksen lærte meg at disse merkene ikke er noe å satse på om det virkelig gjelder.

Jeg har riktignok hatt glede av slagdrill og vippesag fra denslags billigleverandører, men dette er jo ganske etablerte oppfinnelser ohg ejg bruker dem sjeldent. Når det gjaldt Multi-verktøy gikk jeg glatt for DREMEL til 8 ganger prisen av CoTech. (Stoler bare mer på dem innen feltet, men også siden denne er ladbar og kabelfri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen av disse støvsugrene gjennom tidene, men det blir som regel kastet til slutt.

En eller annen grunn så blir jeg imponert av suget til disse små røvrene i starten , men etter å brukt dem noen ganger er jeg ikke like imponert lengre.

Vet ikke om de mister effekt ettervert eller om de egentlig aldri har vært bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...