Gå til innhold

Snow Combo 2 Valet Pro lite skum


isrihel

Recommended Posts

Jeg har nettopp kjøpt inn Snow Combo 2 fra Valet Pro til min skumkanon fra Karcher.

Fikk veldig lite skum, prøvde flere konsentrasjoner uten at det hjalp noe særlig. Er denne skummen dårlig eller er det Karchers skumkanon som er dårlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde samme "problemet" med Kärcher sin skumkanon. Syntes det ble litt lite skum. Jeg hadde oppi B-H Autofoam, pluss CG Mr. Pink, samt Poorboys-såpe. Ikke imponerende effekt, selv på MAX-innstilling på kanonen. Jeg konkluderte med at det måtte være kanonen, selv om jeg har lest her inne at den skal være bra til prisen - dvs lage en grei mengde/tykkelse skum. Skuffet er jeg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

Karcher sin kanon er ikke noe superduper nei. Jeg kjøpte meg en ny ifra bilnerden istedet jeg. Fikk et helt annet resultat :)

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Jeg har Karcherkanonen og føler den gjør jobben på en god måte. Er ikke avhengig av supertykt skum for god rengjøring. Ser fortsatt møkka renner av når jeg skummer. Bruker for tiden Jif i kanonen. Hvis jeg føler for det har jeg i litt Mr. Pink eller annen såpe for å tykne skummet litt, men det er ikke nødvendig. :) Edit: Jeg blander ca 1:10 i kanonen.

Endret av DavidRS

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...