Gå til innhold

Stjärnagloss Röd Snö


Svanem

Recommended Posts

Noen som har prøvd denne såpen før? Vasket idag en Mitshubitsi Pajero, og etter vask så det ut som at det lå igjen en hinne på felgene! Og denne hinnen var jo selfølgelig i svakt rosa skjær, ikke kult på alu felger! Etter dette tør jeg ikke nå å bruke denne såpen mer, kjøpte også Kokosnøtt Snow foam fra samme leverandør og denne er jo likens bare at den er gul / brun i farge, tør ikke bruke den heller i tilfelle det blir en gulaktig hinne av denne..

Det ble brukt Rim7 på felgene og deretter skummet jeg bilen med Rød Snø blandet med CG CitrusWash Clear pga jeg syns det var dårlig skum på Rød Snø.

Det ble avspylt etter 3-4 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Merka det samme her på skiltene på bilen jeg vaska, de er i alu og ble svakt rosa etterpå. Så har ikke brukt den her noe mer. Usikker på hva som skjer om den brukes på en hvit bil som er litt slitt/oksidert i lakken.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir denne trygt plassert på øverste hylle og aldri brukt mer! Evt så tar jeg turen til han som driver Autobua, og få byttet det i noe annet :P

Men takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Jeg har også erfart at RS farger. I mitt tilfelle så jeg den farget litt på listverk.
Kokosnøt har jeg ikke sett noe farge etter. Det er faktisk et veldig bra produkt. Ingen grunn til å la den stå å støve.

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket at den farger vis du spyler av før den begynner å tørke.. Laget noen merker på husveggen når det hadde torket litt :( men ellers synes jeg det er et bra produkt.. Litt gøy med litt farge i verdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg tørre å prøve kokosnøtt Øyvind! :)

R3m0, selfølgelig er det gøy med farge i hverdagen :) Men når fargen fra såpa ligger igjen på lakk, felger og lister

så syns jeg ikke det er så gøy lenger! Bilen min er svart og skal være det, felgene mine er helt nye og jeg vil ikke ha noe rosa skjær på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Da skal jeg tørre å prøve kokosnøtt Øyvind! :)

R3m0, selfølgelig er det gøy med farge i hverdagen :) Men når fargen fra såpa ligger igjen på lakk, felger og lister

så syns jeg ikke det er så gøy lenger! Bilen min er svart og skal være det, felgene mine er helt nye og jeg vil ikke ha noe rosa skjær på de.

:)

IMG_5949_1620x1080.jpg

IMG_5951_1620x1080.jpg

IMG_5957_1620x1080.jpg

Her har jeg blandet 1:1 i flasken til skumkanon og har skruen på maks. Dette blir ca 1:25 ut. Tykt skum som renner bra av, rengjør bra og lukter godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...