Gå til innhold

Bakfangerbeskyttelse til Mercedes A-250?


Bjerknez

Recommended Posts

Bjerknez

Jeg trenger sårt og meget kjapt (helst i går) en diskre bakfangerbeskyttelse til min 2013 mod. Mercedes A-250 Sport AMG.

Skal på ferie om en uke og skal ha med bikkja så da trenger jeg en slik beskyttelseslist.

Jeg er ikke ute etter noe harry og jålete, men en diskret list som ikke får bilen til å ligne en opphora SIerra fra 90-tallet :)

En direkte link til produkt hadde vert fint og en bonus hvis det ligger en fysisk butikk i Østfold som har denne på lager. Da dukker jeg plutselig opp :) Hvis den da ikke koster skjorta. Da lakkerer jeg heller bakfangeren etter endt ferie.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger sårt og meget kjapt (helst i går) en diskre bakfangerbeskyttelse til min 2013 mod. Mercedes A-250 Sport AMG.

Skal på ferie om en uke og skal ha med bikkja så da trenger jeg en slik beskyttelseslist.

Jeg er ikke ute etter noe harry og jålete, men en diskret list som ikke får bilen til å ligne en opphora SIerra fra 90-tallet :)

En direkte link til produkt hadde vert fint og en bonus hvis det ligger en fysisk butikk i Østfold som har denne på lager. Da dukker jeg plutselig opp :) Hvis den da ikke koster skjorta. Da lakkerer jeg heller bakfangeren etter endt ferie.

Tror Mercedes selger blank folie som du kan legge bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Tror Mercedes selger blank folie som du kan legge bak

Å legge slik folie selv har jeg erfart ikke er så lett og dem skal ha 1.200 bare for jobben og det må bestilles time og det har jeg ikke tid til.

Klar folie eller klar Plasti Dip?

Mulig Parts&Retards kan hjelpe deg med begge..

Som sagt, folie krver erfaring for å legge så og klote med dette er jeg ikke interessert i gitt :)

Er egentlig ute etter en veldig enkel men diskret list man klistrer på. Gjerne aluminium/plast. Kan godt være chrome og ikke svart, men da må den ikke bli for voldsom.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surf Blau

Til andre stasjonsvogner selger Mercedes egne matter med en stoffdel som brettes ut over støtfangeren når hunden skal inn og ut - kanskje noe slikt finnes til A-klassen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Spør forhandler om de har, de har iallefall til alle sedan og stasjonsvognmodellene, så er fullt mulig at de har til chromelist både A og B klasse :)

Edit: Innlegg nr. 300 B)

Endret av alexanderst

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Løft ut hunden :blush:

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Er det noe slikt du er ute etter, vil denne passe?

http://www.4m.no/vis/705861503/RGM.html

Denne passer ikke min bil, da jeg har W176 og de nnye modellen.

1.200,- for en plastlist... jaja... hadde den faktisk passet min bil så hadde jeg nok kjøpt den...

Problemet er at den nye A-klassen er en helt ny modell så det er vanskelig å finne slikt som passer.

Er en slik doning jeg har:

autowp.ru_mercedes-benz_a_250_style_pack

Endret av Bjerknez

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at klar vinyl er nevnt tidligere i tråden...

Misforstå meg feil, men er ikke 40 kg hund mye å ha baki der på ferietur? ;)

Tanken er ihvertfall: Klar vinyl som må tilpasses, og kanskje ikke ligger helt rett, er ikke det bedre enn å ødelegge fangeren?

Og så bytte når det kommer noe modelltilpasset? :)

(Og kanskje høre med Hogstad her inne? Han driver med slik, og er en ferjetur unna... ;))

Endret av JH86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Tror ikke bilen steiler av å ha en hund på 40kg. bak i der, så det går nok bra :)

En hund skal ikke ha for god plass i bil og det er bedre at den ligger litt trangt enn at den har for god plass.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har ingen erfaring med firbente baki der, bare fulle onkler! :D

Når du sier det slik, så gir det igrunn mening...

(Så du jeg nevnte Hogstad?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Jeg sier bare en ting Bjerknez, vær forsiktig med den skjønnheten du kjører i, hadde kostet på første alternativ som hadde dukket opp. Hvis dette er det eneste alternativet da.. :ph34r:

Endret av alexanderst

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Hehe, har ingen erfaring med firbente baki der, bare fulle onkler! :D

Når du sier det slik, så gir det igrunn mening...

(Så du jeg nevnte Hogstad?) :)

Har kontaktet han nå JH86 :)

Jeg sier bare en ting Bjerknez, vær forsiktig med den skjønnheten du kjører i, hadde kostet på første alternativ som hadde dukket opp. Hvis dette er det eneste alternativet da.. :ph34r:

Joda, men det koster nå heller ikke all verden og få lakkert deler av støtfangeren, så og betale flere tusen for dette er ikke veldig interresant egentlig :)

Tøff bil det der :)

Takk for det :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...