Gå til innhold

Kjøpe microfiberkluter


myrsnipe

Recommended Posts

myrsnipe

Hei.

Jeg ser etter billige microfiberkluter. Kunne tenke meg kjøp av ca 50 til 100stk.

Var med på endel gruppekjøp av dette tidligere.

Jeg er nok en stor forbruker av dette.

Mvh

Myrsnipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

myrsnipe

Takker for svar. Er det bra kvalitet på klutene fra smart club? Det er ca 7 kr stk. Det er billig.

Jeg fikk tilbud fra bilpleiegruppen, en kartong på 200stk kluter til 3750kr, ca 19kr kluten.

Må reise innom å se på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Er det bra kvalitet på klutene fra smart club? Det er ca 7 kr stk. Det er billig.

Jeg fikk tilbud fra bilpleiegruppen, en kartong på 200stk kluter til 3750kr, ca 19kr kluten.

Må reise innom å se på dem...

Jeg kunne også tenkt meg et større parti, men da med tørkehåndklær. Klutene fra Smart Club er helt supre til å tørke av polish og quickdetailer m.m. Men litt for små til tørking etter vask.

Noen som har linker til billige og bra håndklær direkte fra Korea eller Kina?

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Kanskje de tar flere biler, og at forbruket er stort. Vaskemaskinen fungerer sikkert, men tid og sånt? vet ikke jeg...:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

myrsnipe

Hei igjen..

Det hender til tider at jeg for petrolium på klutene (Olje etc).

Vask og tørk av motorrom/felger.

Da går det ikke an å få klutene 100% etter vask.

Liker ikke å bruke kluter som ikke ser rene ut, f.eks flekker og urenheter som ikke går vekk i vask.

Uansett hvor nøye en er med forarbeid og vask, så er det noen plasser en ikke har tatt.

Mulig jeg er litt for kresen eller nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til smartclubs MF?

edit: går det an å bestille? langt å kjøre fra Sandnes til billingstad.. :ph34r:

Endret av Marius1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart Club og Coop har ofte mye av det samme, tror det er samme eier. Står hvertfall Coop på mye fra Smart Club.

Akkurat..

Kluter som ikke er laget dedikert til lakk, altså som oftest kjøkken og hushold relatert inneholder ørsmå glassbiter for å oppnå litt polering samt for fibrenes skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babelfisken

Nå er dette detailer kluter og ikke husholdkluter. Det er heller ikke noe de har på Coop. Dette er "originale" SmartClub ting fra før oppkjøpet. Nå skal jo SmartClub bort så jeg tenkte å kjøpe en pakke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette detailer kluter og ikke husholdkluter. Det er heller ikke noe de har på Coop. Dette er "originale" SmartClub ting fra før oppkjøpet. Nå skal jo SmartClub bort så jeg tenkte å kjøpe en pakke eller to.

Hadde ike trodd at retail smartclub selger detailer mikrofiber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til smartclubs MF?

edit: går det an å bestille? langt å kjøre fra Sandnes til billingstad.. :ph34r:

Du kan søke etter Eurow microfiber på nettet. Finner mange nettbutikker fra utlandet som fører disse.

Noen som har konkrete eksempler på fraktkostnader fra USA på kjøpesum under 200,-? Leser at mange erfarer at det er dyr frakt fra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babelfisken

Du kan søke etter Eurow microfiber på nettet. Finner mange nettbutikker fra utlandet som fører disse.

Noen som har konkrete eksempler på fraktkostnader fra USA på kjøpesum under 200,-? Leser at mange erfarer at det er dyr frakt fra USA.

Jeg har eksempler på alt fra 10kr til 400kr så det blir litt meningsløst.

Er det en liten ting du skal kjøpe så kan du spørre pent om de kan sende som brevpakke. Da typisk uten sporing men til en brøkdel av prisen. USPS er uslålig på pris fra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

myrsnipe

De billige klutene fra Smart Club ser greie ut de, beregnet for bil ser jeg. Så da er ikke de noen kjøkken greier....

Bildet kontanterte dette, og de kan fint brukes trur jeg da.

Må være greie til felger og plasser der det er fare for å få petrolium på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sent svar, men denne siden har i allefall billige kluter i alle tykkelser å størrelser til 350kr for 50stk,

de har også 50stk tørkehåndklær for 450kr.

Endret av Svanem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...