Gå til innhold

chemical guys clay mitt


jolly

Recommended Posts

DavidRS

Joda, det skjønner jeg også. Men om det er et midlertidig stopp bør det også informeres om det. :) Da slipper de som eventuelt tar initiativet til å starte et gruppekjøp å gjøre arbeid forgjeves om de sjekker mulighetene og pruter litt. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Dersom noen har testet denne under norske forhold og ikke på rene biler slik CG gjør - har man noen formening om marring og evt riper som følge av bruk av clay mitt?

Jeg kunne godt tenke meg å claye bilen oftere enn jeg gjør, men siden jeg aldri får polert den vil jeg ikke kjøre rundt med bilen full av claymerker...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen har testet denne under norske forhold og ikke på rene biler slik CG gjør - har man noen formening om marring og evt riper som følge av bruk av clay mitt? Jeg kunne godt tenke meg å claye bilen oftere enn jeg gjør, men siden jeg aldri får polert den vil jeg ikke kjøre rundt med bilen full av claymerker...
Her er en test av gary dean
Endret av Resistes

OPTI COAT PRO Autorisert , Gtechnic Crystal Serum Autorisert, IGreenlover Autorisert, AmeriCoat Installer.

http://opticoat.no  post@opticoat.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...