Gå til innhold

Rupes Bigfoot vs Flex


Gjest

Recommended Posts

alexanderst

Jeg har flexen og er veldig fornøyd med den :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Jeg skal ikke ta noen beslutning om du bør avbestille eller ikke. Har ikke prøvd Rupes sine maskiner enda, men har hørt at de skal være bra. Folk her inne har forskjellige meninger når det gjelder hva som er best av Rupes og Flex. Jeg holder en knapp på flexen da jeg hører at denne takler flere polisher og puter bedre enn Rupesmaskinen. Den kommer også til bedre i ''knekker'' på på utsatte deler av karroseriet. Dette er ditt valg :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Du bør ikke avbestille :) Rupes skal være meget bra det! Stoler på det når de drevne her inne sier det!

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderst

Du må ikke være redd for å bestille noen av maskinene.Det er også føreren som sørger for rask og bra korrigering ;)

Enig i dette. Begge maskinene er dyre og brukes av proffe fagfolk her på forumet :)

18' Tesla Model S 75D

X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG

X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic 

X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance                                                                      Alexander's bilpleielogg

X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde                                                                 Alexander's S&S oversikt

 

                                                                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

Resultatet avhenger ikke om du bruker flex eller rupes eller noe annet i DA verden. Det er du og produktet/pads som utgør 95% av jobben. Er rimelig sikker på at hadde du satt 1 flex ekspert opp mot en rupes ekspert så hadde vi mest sannsynlig ikke sett forskjellen på ferdigproduktet.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg bruker så og si kun Rupes nå, jeg har hatt ett unntak siden mars, og det var den 911'n jeg leverte ut idag..

Den fullførte jeg med Makita roterende og Menzerna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fornøyd med Menzerna jeg også Bernhard ;) 2500 med oransje Uber og Krauss DA tar alt av vaskeriper og solkremmerker på A4 Allroad :) Ikke omlakkert og wipedown med CF02.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at den relativt nye flex DA'n min dro det gamle "smelte bakplaten mot maskinen" trikset her om dagen så fikk jeg litt mer lyst på bigfoot. Ikke fordi jeg tror det korrigerer noe mere, men kanskje de holder mer enn 15 biler?

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Etter at den relativt nye flex DA'n min dro det gamle "smelte bakplaten mot maskinen" trikset her om dagen så fikk jeg litt mer lyst på bigfoot. Ikke fordi jeg tror det korrigerer noe mere, men kanskje de holder mer enn 15 biler?

Du må huske å ta pauser ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker så og si kun Rupes nå, jeg har hatt ett unntak siden mars, og det var den 911'n jeg leverte ut idag..

Den fullførte jeg med Makita roterende og Menzerna..

Kan jeg feks bruke den lhs18 som roterende istedenfor makita for riper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske å ta pauser ;)

Tid er penger :) Trodde at en av de dyreste maskinene på markedet skulle tåle mer eller mindre sammenhengende jobbing en times tid.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...