Gå til innhold

AAAaaand, it's ruined! :/ Da var det min tur....


R-M-I

Recommended Posts

Vel..da ser det ut til at det var min tur..
Kona parkerte bilen på jobb i går, da jeg skulle kjøre på jobb i dag tidlig såg bilen slik ut:



E828FB23-484A-4F8C-90FB-4CEEED353F3B-148

D00C7BA8-E01A-456B-8822-0344BC6D3801-148

09655D69-14AE-4148-9182-31BC0B826C59-148

Later til at en person med varebil fant det for godt å rygge over panseret mitt, knuse lyktene mine, brette ned panseret, knekke støtfangeren min og i tilleg sluke skiltet mitt..

Tipper det skal godt gjøres å buffe ut det der :P Så blir vel nye paneler på meg når/om jeg får tak i...

Heldigvis noen vitner i saken, så er jo kanskje en mulighet for at det blir en løsning etter hvert... Skal i allefall anmeldes i morgen tidlig, så jeg får nytt skilt.. Deretter blir det å spore opp eieren av bilen som rygget på min bil..

Wish me luck.
-Remi

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freebird

Veldig surt når slik skjer!

Har du regnr. så kan du sende til 2282 og få tilbake hvem eier av bilen er. :)

Endret av Freebird

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårhus

!!!!....!!!!

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med et vitne til hendelsen i dag.. som kunne informere om at fyren som rygget i bilen min hadde lagt fra seg lapp osv. (denne var der naturligvis ikke lenger når kona kjørte fra jobb).

Fikk også vite at det var en av varebilene som pleide å levere varer til en lokal butikk der... får gjøre litt "etterforskning" i morgen tenker jeg, så finner man kanskje frem til føreren av bilen til slutt...

AKKURAT når jeg er ferdig å fikse , så skal jo selvfølgelig noe slikt skje... Har ikke tall lenger på hvor mange timer jeg har lagt i den bilen... Og nå ser det ut til at det blir jakting på nye paneler for min del.. satser på å finne en delebil et sted :/


På toppen av det hele skjer det jo naturligvis rett etter at jeg har svidd av MYE penger på detailing-gear :P

Endret av R-M-I

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noe slikt noe legger man pokker ikke igjen noen lapp - man finner ut hvem eieren av bilen er, ringer og legger seg langflat. Og den eventuelle lappen stod det sikker "sårry mæc" på... Siden det sikkert er firmabil så går det ikke på førerens egen forsikring engang. Håper du finner hvem som har gjort dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ouch! håper det løser seg :) billige deler i sverige på bildelsbasen.se bare å kjøre over grensa og hente :) fikk meg "ny" dør før 2500.- med frakt mot vel 4000 uten frakt her i norge

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne/Otta Detailing

Får du tak i fyren så er det jo ikke ditt problem å finne deler etc, det gjør jo lakkeringsfirmaet som får jobben etter at forsikringssaken er ordnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noe slikt noe legger man pokker ikke igjen noen lapp - man finner ut hvem eieren av bilen er, ringer og legger seg langflat. Og den eventuelle lappen stod det sikker "sårry mæc" på... Siden det sikkert er firmabil så går det ikke på førerens egen forsikring engang. Håper du finner hvem som har gjort dette!

Burde ikke være noe problem å finne ut hvem jeg var nei :P siden han tydeligvis innehar skiltet mitt enda... Var på stedet igjen i dag for å kikke litt og ta litt bilder... fant skiltrammen min knust i en trapp... og noe smådeler + glassbiter etter lykten. Men NULL skilt å se noe sted... snakket også med 02800 sånn bare for å informere om at skiltet mitt er gone og at jeg skal anmelde det osv. Med min flaks klarer man vel å få bot pga. manglende kjennemerke forran osv også :P

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bot og god bedring om du ikke har kjennemerke bak...har ikke hørt om folk som får bøter for manglende skilt foran :P

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hogstad

er vel bot og god bedring om du ikke har kjennemerke bak...har ikke hørt om folk som får bøter for manglende skilt foran :P

Jeg har fått det 3 eller 4 ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hogstad

Uffda :-p

Men går nok veldig på trynefaktor også .. Litt harry/spesielle biler, litt ung, og fått advarsler for det før, var ikke akkurat ting som hjalp meg i min situasjon .. Men er noen år siden sist jeg fikk bot for det nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klykken

Når eksen kræsja i min bil knuste skiltet fremme, fangeren sprakk og panseret fikk seg en liten skramme. Et par dager etter fikk jeg onkel blå etter meg pga manglende skilt i fangeren (hadde nytt liggende i frontruta), og jeg forklarte hva som hadde skjedd. Null stress det! Dog pinlig å ha snuten i "hundre-og-helvete" etter seg med blålys og full pakke! :P

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

*2021 Tesla Model Y LR

Helelektrisk bilpark ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk og anmeldte "mistet\stjålet" kjennemerke.. fikk nye med nye bokstaver og tall på trafikkstasjonen med en gang mot 120kr gebyr..

Så da må man bare skaffe seg nye skiltrammer, så er det tut og kjør igjen uten frykt for å bli stoppet igjen...

MEN... jeg må fortsatt finne gjøken som rygget "over" bilen min..

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...