Gå til innhold

Limmojobb?


WernerH

Recommended Posts

Fikk forespørsel om jobb på en lincoln towncar limmo idag :-O bilen kom til landet på freddan og ser pent sagt ikke ut etter frakten fra Latvia der den ble bygget. Hva anbefales på taket tro, er noe vinylaktige paneler. Bilen i seg selv og taket er hvit i fargen, med 20" chrome kantfelger....mye å bite over eller bare slå til?

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Taket kan vel vaskes på samme måte som resten av bilen. Hvis det er mer plastaktig enn stoffaktig i teksturen kan du muligens legge voks der også, alternativt noe vinylpleie ment for eksteriør.

Jeg har sett en sånn bil før... den er vel 8-9 meter lang og drøyt to meter bred, så det er en del kvadratmeter å polere på.

Ser den omtrent slik ut?

10pack-2outside-now.jpg

Nå vet jeg ikke hvor gammel lakken er, men hvis den nylig kom fra Latvia er den vel ganske fersk og moderne, så da kan du få alt fra smørmyk til knallhard (men sannsynligvis i området myk-medium/myk, ut fra andre lakkjobber jeg har hørt om derfra).

Jeg hadde ikke tatt på meg en slik jobb på under en uke, og da skulle jeg jaggu hatt friuke fra alt. Helst ville jeg hatt to uker. Det er ikke en helgejobb du ser på her, for å si det sånn. Skal du ta den i helgene bør du ha bilen disponibel i tre-fire uker. Jeg hadde også priset den ganske høyt, for det kommer til å gå med mange timer med hard jobbing her.

Choose wisely, og om du tar den er det obligatorisk med en omfattende S&S :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe allright :-) ja den er temmelig prikk lik den på bildet, er nylakkert før den kom oppover. Ja tenkte meg at dette var mye å bite over, spesielt med litt begrenset tidsskjema:-p og om det kommer til stykket så må man ha S&S på noe slikt, for det er ikke hver dag man tar i noe slikt :-p

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde strukket meg langt (pun intended) for å få en sånn jobb, ja! Men har du garasje til den? :P

hehe både ja og nei :P tror ikke garasjen til fattern er lang nok :P men ene sjoføren av bilen er bilmekaniker, så kanskje med litt smøring på sjefen hans så kan vi kaaaaaaanskje låne verkstedet :P men ser for meg at jeg ikke blir å klare dette alene da eier gjerne vil ha den ferdig fortest mulig etter start av arbeidet :P så vi blir vel 3 stk som jobber på den, jeg, sjoføren/mekanikeren og eieren selv :P

[  ] Ford Mondeo 2.2 STTDCi Titanium X 05-mod

[X] Citroen C5 2.0 HDi 08-mod (citrobængen)
[X] Ford Focus 1.6 TDCi 06-mod.
[X] Opel Vectra B 2.0iCC 96-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...