Gå til innhold

Hvilken batteridrill til Mothers Powerball?


tommy_sn

Recommended Posts

Priskategori befinner disse seg i ca? +/-1500?

Ser at Maxbo har kampanje på Hitachi drill, lykt og verktøykoffert for 1490, det er bra kjøp

Ellers koster nok Panasonic fra ca 2500 og opp

Bosch proff starter vel på ca 3000 tror jeg

Men ta en kikk på den pakka de har hos Maxbo, det er knallbra tilbud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Maxbo har kampanje på Hitachi drill, lykt og verktøykoffert for 1490, det er bra kjøp

Ellers koster nok Panasonic fra ca 2500 og opp

Bosch proff starter vel på ca 3000 tror jeg

Men ta en kikk på den pakka de har hos Maxbo, det er knallbra tilbud

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=60676677

er en verson til med kun et batteri til 998 også. Swissvaxært bra kvalitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Hitachi-pakka på Maxbo er med lav Ah på batteriene, så du går relativt fort tom for strøm der. Hvis du er ute etter en drill som du kan jobbe litt med før du må sette den på laderen, må du ha minst 2,5 til 3Ah på 12V.

Slike driller starter som regel på ca 1500,- og da er det oftest med NiMh battericeller. Makita og Panasonic holder som regel den høyeste kvaliteten, og har god ergonomi og balanse. Jeg vet ikke hva de selger Makita NiMh-maskiner for nå om dagen, men jeg vet at noen TESS og AEO har solgt Panasonic EY6409 12V 3,5Ah ned i 1590,- pluss moms, og dette er billig! Den kostet veil. 3400,- pluss moms for et år siden. (To batterier følger med.)

Endret av kazzper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den hitachi saken og den funker bra til hobby bruk. to batterier redder den nok om man skrur en del. På jobben har vi festool og blå bosch og ingen av de overbeviser. Hilti derimot er udødelig, batteri drillene deres har jeg derimot liten erfaring med. Men panasnic kan jo ikke være dårlig for det er vel ikke en elektrikker som ikke drasser rundt på en sånnn 3 kilos kladd P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå Bosch, DeWalt og Milwaukeé

Har sistnevnte i 18V Litium batteri, beste drillen jeg har prøvd!

Lader batteri på 15 eller 30min

Vi har også Milwaukee. Kjempemaskin det, men den begynner å bli en 3-4 år, så batteriene er kanskje modne for bytte. Uansett tror jeg PowerBall tærer noe sykt på batteriene, må bruke to batterier for å gå over 4 hjul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en 12v hitachi...pakke med koffert, lykt og 2 batterier. Virker bra så langt det jeg har testet.

Hitachi funker bra det.. hvor mange Ah på batteriene? (Hitachi har flere 12V-varianter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...