Gå til innhold

Nano-svamper??


Odd-M

Recommended Posts

  • Moderatorer
Christer

Nanolex har også, men hvis du skal ha mange til lite penger kan du slå til her:

http://www.ebay.com/itm/270941668547?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Endret av Christer

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker folk disse til? :) Har 300stk selv.. tok en del på kjøkkenet i går.. samt utgangsdøra som var full i skomerker etter ungene osv. :P Funker gull... Men verdt å være litt forsiktig med hva man bruker de på mtp. at de KAN lage skjolder osv.

Har diagnoseutstyr og mulighet for adaptering/koding til:
Vw, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Peugeot, Citroen, Toyota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De brukes til alt som ikke kan mattes. Dusj, badekar, vindu, steketopper osv. Jeg unngår å bruke det på plastoverflater og er forsiktig med lakkerte/malte overflater. Lite slitesterk forbruksvare, men genialt produkt som fjerner flekker man ikke trodde var mulig å få vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt 400 stk til $25 inkl. frakt hos Aliexpress, så det går utenom tull-behandlingen på Gardermoen. Ser ikke helt like ut som Nanolotus, men er av melamin og gjør forhåpentligvis den samme jobben. Det er i allefall grisebillig og verdt forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Rasmus/Nanolotus

Litt sent svar her men Nå er Nanolotus scandinaviske webshop oppe og gå for norske kunder.

Dere kan fx kjøpe Nanolotus Nanosvampen 4x 10 pk for 168,- dkr eks. moms. (momsen betaler dere på posthuset som vanlig med utenlanske webshop)

Fast forsendelses gebyr på pakker til Norge er 140 dkr så en go ide og bestille litt ekstra ;-)

HUsk at der er kvalitets forskell på Nanosvampe også

Mvh

Rasmus

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUsk at der er kvalitets forskell på Nanosvampe også

Hva er egentlig forskjellen på ebay svamper og originale nanosvamper?

Har brukt mange av begge typer men klarer ikke å merke noen forskjell i bruk eller holdbarhet, bortsett fra at jeg irriterer meg over det blåe (meningsløse) skummet som er på nanosvampen.

Prisantydningen du viser til gir en stykkpris på pluss minus 4 kroner, stykkpris på ebay inkl. frakt er pluss minus 40 øre, og da slipper jeg å betale for fancy innpakning og blått skum jeg ikke trenger ;)

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite vitenskapelig test, men jeg mener at når jeg skrubber fugene i dusjen (som er ganske hardt for svampen, men fjerner belegget veldig effektivt) så holder Nanolotus-svampen seg bedre og kan brukes mer enn en gang. De fra ebay går i oppløsning etter en runde, men er så billige at jeg stort sett bruker dem likevel.

Kanskje Nanolotus sine holder litt bedre rett og slett på grunn av det blå skummet som gjør at den holder formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Nanolotus sine holder litt bedre rett og slett på grunn av det blå skummet som gjør at den holder formen?

Jeg skjønner ikke hvordan et mindre kompakt skum skal gjøre at den holder formen bedre.(?)

Det jeg vet er at når jeg kjøper de ebay svampene som er like tykk som nanosvampen, men ikke har det blå skummet, kan jeg skrubbe akterdekket på båten nesten 2 ganger med en svamp, mens nanosvampen knapt holder 1 runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite vitenskapelig test, men jeg mener at når jeg skrubber fugene i dusjen (som er ganske hardt for svampen, men fjerner belegget veldig effektivt) så holder Nanolotus-svampen seg bedre og kan brukes mer enn en gang. De fra ebay går i oppløsning etter en runde, men er så billige at jeg stort sett bruker dem likevel.

Kanskje Nanolotus sine holder litt bedre rett og slett på grunn av det blå skummet som gjør at den holder formen?

Og jeg har motsatt erfaring (riktignok lenge siden Nanolotussvampen ble kjøpt inn)

Så da er forvirringen komplett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Hva er egentlig forskjellen på ebay svamper og originale nanosvamper?

Har brukt mange av begge typer men klarer ikke å merke noen forskjell i bruk eller holdbarhet, bortsett fra at jeg irriterer meg over det blåe (meningsløse) skummet som er på nanosvampen.

Prisantydningen du viser til gir en stykkpris på pluss minus 4 kroner, stykkpris på ebay inkl. frakt er pluss minus 40 øre, og da slipper jeg å betale for fancy innpakning og blått skum jeg ikke trenger ;)

Forskellen er som nevnt over at den er mer holdbar samt at den er mere skånsom en de billige modeller som for det meste er produsert i kina.

Har også opleveret flere jeg har testet vår melaninen setter farge spor.

Vi har også en svart svamt. Tidligere kaldt prof Nanosvamp denne er til grovere jobber og er ikke så skånsom men mye mere holdbar grunnet at melaninen er mere kompakt.

Det er vel så enkel at hvis du bestiller Nanolotus Nanosvampen så hvet du at du får et bra produkt :)

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg synes ikke disse melaminsvampene tåler noe som helst uansett hvor de kommer fra, jeg... er man antydningsvis hardhendt smuldrer de opp åkke som, så mine varer sjelden mer enn en halv bruk før jeg må bytte til en ny. Nanolotussvampene med det blå svampeskummet bakpå har jeg aldri brukt, så strengt tatt ser jeg ikke poenget med det heller.

For min del blir det å hamstre billigbillig fra Kinastan fra nå av. For ting der jeg trenger vanlig svamp (stort sett på kjøkkenet) har Europris finfine 10-pakninger med kjøkkensvamper med stålull på til 20 kroner. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...