Gå til innhold

Mulig å få kjøpt Iron X i Bergen?


Jokke

Recommended Posts

Halloen godtfolk!

Tenkte å gå over bilen min nå i helgen, og har lest mye positivt om CarPro sin Iron X. Så derfor fikk jeg lyst å prøve dette produktet ut, men er det noen som vet om det går an å få tak i Iron X i noen butikker i Bergen?

Med vennlig hilsen,

Joakim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel

Halloen godtfolk! 

 

Tenkte å gå over bilen min nå i helgen, og har lest mye positivt om CarPro sin Iron X. Så derfor fikk jeg lyst å prøve dette produktet ut, men er det noen som vet om det går an å få tak i Iron X i noen butikker i Bergen?

 

Med vennlig hilsen,

Joakim.

Tviler sterkt... Hvis det finnes vil jeg gjerne vite om det :) Har bare en liten skvett igjen selv som jeg trenger til vinterfelgene, ellers kunne jeg solgt deg noen desiliter. Kanskje noen andre har i litt mer volum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freebird

Har du sjekket Mekonomen i Åsane? Jeg vet ikke om de har IronX, men jeg vet at de har mye annet så det er jo en mulighet.

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens :) Fant ut at poleringsmaskinen ikke ligger hjemme så ble dårlig med shinings i dag. Rakk heller ikke ut til Mekonomen i dag, men om GS bildeler selger er jo det knall! Er innom der ofte hehe. Vurderer å bestille litt Surfex HD og Iron X fra shinearama.co.uk. Greie priser.

EspenL: Går nok fint hehe, haster ikke så veldig :P

Hvor mye Iron X går med på en bil egentlig? Ser de har 4L dunker på shinearama, men er det virkelig nødvendig? Skal det blandes ut med vann eller? Hvor ofte bruker dere Iron X? Slik jeg har forstått brukes vel dette kun en sjelden gang ved grundig vask før en polering? Har lest den tar knekken på det meste av voks/forsegling og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hvor mye Iron X går med på en bil egentlig? Ser de har 4L dunker på shinearama, men er det virkelig nødvendig? Skal det blandes ut med vann eller? Hvor ofte bruker dere Iron X? Slik jeg har forstått brukes vel dette kun en sjelden gang ved grundig vask før en polering? Har lest den tar knekken på det meste av voks/forsegling og :P

Jeg kjøpte en 4-liter i juli/august 2011, og har fremdeles over en liter igjen, og da har jeg ikke vært forferdelig sparsommelig med produktet. Bruker den hovedsaklig før polering av bil, og etpar ganger i løpet av vinteren. Har delt en del med venner og familie også.

Forbruk pr bil ligger vel på rundt 100-150ml hvis jeg tar godt i eller har en sprayer som ikke eier hemninger. Skal man rense felger går det med ca 100ml til, så man har en god stund om man kjøper en dunk.

Den spiser litt voks, men det er absolutt ikke slik at all voksen forsvinner med en gang IronX kommer i kontakt med den. Er vokslaget gammelt og/eller svekket vil man kanskje oppleve at det ikke er voks igjen etterpå, men problemet er jo ikke større enn at man legger på et lag til.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...