Gå til innhold

Garasjen og gårdsplassen min


Sondre

Recommended Posts

Sondre

Legger ut noen bilder fra garasje og gårdsplass prosjektet mitt. Har bodd her i fem år nå og endelig begynner det og bli slik jeg vil ha det :)

For to år siden hadde jeg et anleggsgartner firma til å ta gårdspassen her, det ble jeg veldig fornøyd med :) fikk mere plass ved siden av garasjen til å vaske bil! :) mindre plen hehe

Garasjen er på ca 45 m2 innvendig flate med loft oppe og stå høyde. Garasjen var oppført en god stund før min tid, og den var litt trasig når jeg overtok her. Her har jeg gjort en del forbedringer. Isolert hele veien, ny elektrisk tilførsel, ni stk armaturer i taket, ny port, innredet rom oppe.

I dag og i går ble det lagt flis på gulvet av et firma her, så nå begynner å likne noe! Før hadde jeg epoksy, Sigural. Men dette begynte etterhvert og flasse og forrige fritur slipte jeg vekk all epoksyen og fikk gulvet helt slett for å kunne legge flis på :)

Legger ved noen bilder. Enjoy :)

DSC_0012_zpsa79ea3cb.jpg

Litt trangt å vaske bil her.

DSC_0589_zps1e025112.jpg

P4240015_zps7394031f.jpg

DSC_0382_zps6f39cfed.jpg

DSC_0386_zps5dbff53d.jpg

Pigge litt fjell

DSC_0404_zpse0b34dd4.jpg

Litt midre plen :)

DSC_0412_zpsca318351.jpg

Litt bedre nå :)

DSC_0048_zps4a59517f.jpg

DSC_0047_zpsd03864e7.jpg

DSC_0337_zps83dadedb.jpg

DSC_0338_zpsad67701c.jpg

Ny port på plass ! (Markisa er fjerna nå)

DSC_0339_zps12e1a291.jpg

Rommet oppe

27082011296_zps6147c2f1.jpg

DSC_0334_zpsac0d2074.jpg

DSC_0333_zpsd3362bf2.jpg

Litt lys er kjekt :) har installert mere lys siden dette bildet, gjenstår å ta noen brukbare bilder.

063_zpsca3519fb.jpg

062_zps5c5e5bb6.jpg

Verksted innredning fra Bauhaus

012_zpsce8cfb26.jpg

Flisen heter Vitro Dotti, mørk grå. Gulvet blir fuget ferdig til mandagen, den skal tåle olje, kjemikalier osv.

001_zpsb10f6b1d.jpg

093_zps4f59736c.jpg

008_zps4e3210d7.jpg

009_zps18bb8e9d.jpg

Tror dette blir en fin plass og jobbe i :)

007_zps2bc058ca.jpg

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre

Meget flott garasje og uteplass. Perfekt for bilkos.

Ble bra dette her :) Drømme garasje :)

Årre her blir det på stell :) du har gjort noe fornuftige forandringer så det blir kjekkere med bilpleie :)

Takk for det :) er veldig fornøyd med garasjen, litt småtteri som jeg må ta tak i når gulvet er klart til bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kjempelekkert både ute og inne. Selv fruen burde være fornøyd her. Gratulerer!

_______________________________________________________
Torgeir Jacobsen
Riktig bilpleie er jo moro... Jeg lærer noe nytt hele tiden. :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakkgakken

Er når jeg ser slike flotte garasjer med bolig jeg virkelig føler frustrasjon over å bare leie en stusslig leilighet. Drømmen er å eie egen kåk gitt. Du har virkelig fått oppfylt drømmen.

Endret av Gakkgakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre

Heldiggris:D

NIce:) gratis

Det ble kjempelekkert både ute og inne. Selv fruen burde være fornøyd her. Gratulerer!

Jeg bor alene hehe :)

Er når jeg ser slike flotte garasjer med bolig jeg virkelig føler frustrasjon over å bare leie en stusslig leilighet. Drømmen er å eie egen kåk gitt. Du har virkelig fått oppfylt drømmen.

Takk for det :) man drømmer hele tiden om større og flottere, men blir nok boende her til behovet endres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble virkelig flott! :thumbup:

Selv liker jeg beleggningsstein veldig godt! Og fint med de avrundede kantsteinene... :)

Er *litt* misunnelig på garasjeplassen din! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre

Lekker gårdsplass og garasje! :)

Dette ble virkelig flott! :thumbup:

Selv liker jeg beleggningsstein veldig godt! Og fint med de avrundede kantsteinene... :)

Blir litt mykere med avrunda kantstein ja :) litt enklere å dra med seg vaskebøtta nå når den står i tralla ja :)

Er *litt* misunnelig på garasjeplassen din! ;)

Vakkert! De benkene fra Bauhaus skal jeg ha selv etterhvert. Liker å få gjemt vekk ting i skuffer og skap :D

Takk for fine tilbakemeldinger :) benkene er jeg godt fornøyd med, det manglet noen deler til den ene skuffen. Men det var bare å reise inn og vise kvittering, så,ordnet det seg :)

Nå gjenstår det å få ordnet mer stikk kontakter ved benken, kanskje jeg skal gå for en løsning hvor stikket står mellom benkplata og verktøy tavla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...