Gå til innhold

Forhandler av Glare bil og båtpleie


MikaelØ

Recommended Posts

MikaelØ

Noen som kjenner til en omreisende forhandler som selger Glare polerings produkt? Fra Fagernes eller i området.

Skulle gjerne vert i kontakt med han.

Endret av MikaelØ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Har vert en omreisende selger som har vert litt stor i kjeften, som i tillegg har rakket ned på arbeid jeg gjør på biler. Så jeg ville hatt et par ord med han.

Spesielt på denne :

http://www.detailersclub.no/forum/topic/15346-s-s-porsche-panamera-turbo/

Har fått høre at eier av bilen "Ikke var så særlig fornøyd med arbeidet"

Jeg kjenner eieren meget godt, så viss dette hadde vert tilfellet, hadde han kommet og snakket med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det er jo ikke noe nytt når det kommer til Glareselgere..

Passaten har aldri sett så jævlig ut som det den gjorde etter en omgang med Glare. Dårlig holdbarhet var det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Syns det er veldig merklig at han skulle fortelle og snakke drit om akkuratt denne bilen i nabobygda! Satt han på DCN og fant bilen før han reiste til bygda :wacko: ? For og så snakke drit? :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Har sendt mail, så jeg håper de svarer rimelig kjapt i morgen.. Får jeg anledning så blir det en telefon ja!



Skjønner ikke hva han vil oppnå med slikt.. :mad:

Endret av MikaelØ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Etter 12 forskjellige nummer, fikk jeg endelig tak i rett person. Han skulle snakke med denne selgeren, så jeg venter spent på svar.

Det viste seg faktisk at det var en "lokal" helt..

Endret av MikaelØ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Jeg også.. Rakket ned på biler og produkter jeg bruker.. Selgeren mente at jeg brukte dårlige produkt og ødelagte lakken på bilen :mad:

Har kun Swissvax, Scholl og Meguiars. Når vart dette dårlige produkt? :mad:

Men i en liten bygd, er det alltid misunnelse på folk som faktisk får til og ting.



Eldre kar også el?

40-50 åra.

Endret av MikaelØ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallebank

Åpenbart en digresjon, men jeg synes det er litt gøy at når man går inn på glare.no, Trykker "For entusiasten" og "Myter om polering", så kommer man tilbake til forsiden..:D

Glare.. en myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Nettopp! Har hatt en lenger samtale med han som jeg har "ødelagt lakken til" i dag.. Han kjente seg ikke igjen i det selger har sagt i nabokommuner. Skal ringe rundt i morgen og høyre om han har fortalt samme historie over alt.

Er redd for han har ødelagt to års jobb med å "bygge opp" et rykte rundt det jeg driver med..

Endret av MikaelØ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skallebank

Fra spøk til alvor.

Føler med deg. Utrolig surt å oppleve noe sånt. Åpenbart helt ufortjent.

Merkelig at noen kan nedlate seg til å snakke dritt om andres kvalitetsarbeid på den måten der. Ren løgn, og utrolig frekt!

At han tør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk til alvor.

Ren løgn, og utrolig frekt!

At han tør..

Fra alvor til spøk.....han har sikkert søkt etter glare på forumet og blitt sur etter å ha lest resultatene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Om dette stemmer så syns syns jeg det vitner om en miks av dårlig selvtilit, misunnelse og uvitenhet.. Ikke bry deg om sånt, bare kjør på og gjør jobbene dine på samme gode måte så vil det tale for seg selv :) Irriterende er det, men ikke la ubetydelige, smålige folk ødelegge dagen din.

Ellers så er det vel helst båter man "segler" med, om enn ikke i garasjen.. ;)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelØ

Takk for støtten .. Ødela et par dager her ja.

Men den skyldige som har spredt dette ryktet og nylig har blitt forhandler av "glare" bor et steinkast unna foreldrene mine, der jeg også har garasjen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...