Gå til innhold

Betaling DCN Piquet - Bestilt? Les første innlegg


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Her kommer det info om betaling:

Første først. 9 av piquetene er brodert med feil tykkelse på tråd/nål, dette har jeg gitt beskjed om til leverandør, og jeg venter på svar.

Derfor må følgende som bestilte Piquet vente med å betale til dette er i orden. De det gjelder er:

Nå har resten av piquet kommet, så alle som står på liste under kan betale så fort de har mulighet, samt dere som ikke har betalt enda :)


Klykken
Håkon
johnchr
Belle
Olelink
Kjetil Holthe
Bandit
lenes
Dennis

Beklager dette, og håper leverandør fikser dette så fort han kan. Info om dette kommer så fort jeg har svar fra han.

Resten ligger her ferdigpakket og klart til å sendes så fort betaling kommer inn, de som kan/skal hente de på Buskerud Storsenter/Hans Mote, kan hente de nå, dette gjelder vel 2 stk mener jeg

Betalingsinfo kommer så fort Dennis har åpnet for betaling av piquet i klubbshop, husk også at KUN de som stod på liste mht gruppekjøpet kan kjøpe denne, var du ikke på gruppekjøpet, må du vente til neste gruppekjøp.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Følg med i tråden her :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Kan betale ved henting om det ønskes :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

De som skal hente på BS kan hente de når de vil, bare sjekk at du ikke står på lista over de som må vente :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at tittelen på tråden åpner med "Betailing"? :P

Betailing...detailing. Hipp som happ :D

Betalt, forresten! Joho!

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Endret :D

Pakke pakket Geir ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Sweet! Sender dere ut fortløpende etter man har betalt da eller? :) Betalt nå forresten :)

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja, første bulken går torsdag :)

Har min her nå, og de ble veldig bra, god kvalitet og clean look. DCN style ;)



Info fra produsent vedr de som ikke var bra brodert, så blir de laget asap zulu og kommer om ikke mange dagene.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvorfor, men betalte nettopp. Satser på at det går greit :)

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sender deg når resten kommer, så jeg endrer nok første post uansett ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...