Gå til innhold

Beste bilshampoo


isrihel

Recommended Posts

Jeg er på utkikk etter en god bilshampoo. Jeg bruker høytrykksspyler og har nå også kjøpt inn skum-kanon. Finnes det noen shampoo som jeg kan bruke hver uke (uten å skade lakken) nå om sommeren og som tar det meste av skitten, slik at jeg slipper å bruke håndvask hver uke. Heller vaske for hånd annenhver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Kristin

Jeg bruker bilt hamber sin autofoam og jif bilshampo litt sånn om hverandre. synes begge rengjør godt i skumkanon.

Nanolex Approved Detailer

Certified Scholl Consept Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Jif sin bilshampoo i skumkanonen idag med balndingsforhold 1-10, bilen var dessverre ikke helt glatt etterpå når jeg kun brukte høytrykksspyler etter å ha påført shampoo med skumkanonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ColdFusion

Foam brukes for å øke virketiden, slik at de produktene som gjør jobben ikke skal tørke ut. Shampoo bruker du i bøtta, Jif sin er for øvrig knallhod.

Surfex HD i 1:20 på vokset bil, 1:5 før kjører polish+voks. Prickbort trenger du ikke å bruke hver gang for vanlig vask. Ca hver 4de gang pleier å holde.

Du kommer ikke på noe måte unna berøringsvask hvis du skal ha ren bil. Bruk tørkehåndkle av god kvalitet til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører/leser stadig om denne Jif bilshampoen, hvem fører den? Noen av samarbeidspartnerene på forumet? Eller i "butikken" på hjørnet? Kan hende den bør testes :) Finnes det en link til produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Hører/leser stadig om denne Jif bilshampoen, hvem fører den? Noen av samarbeidspartnerene på forumet? Eller i "butikken" på hjørnet? Kan hende den bør testes :) Finnes det en link til produktet?

Felleskjøpet selger visst denne :)

http://produkter.felleskjopet.no/trade/productview/1140339

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører/leser stadig om denne Jif bilshampoen, hvem fører den? Noen av samarbeidspartnerene på forumet? Eller i "butikken" på hjørnet? Kan hende den bør testes :) Finnes det en link til produktet?

Exint fører jif, ellers så kan du handle den på fk og staples bl.a :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører/leser stadig om denne Jif bilshampoen, hvem fører den? Noen av samarbeidspartnerene på forumet? Eller i "butikken" på hjørnet? Kan hende den bør testes :) Finnes det en link til produktet?

Exint.no fører denne.

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører/leser stadig om denne Jif bilshampoen, hvem fører den? Noen av samarbeidspartnerene på forumet? Eller i "butikken" på hjørnet? Kan hende den bør testes :) Finnes det en link til produktet?

Mekk har den også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Marius1

Jif shampooen er knall bra. Bruker den ren i foamcannon med skruen på minimum og får et bra tykt og varende lag. Bruker den også i bøtta! La nettopp voks og trenger nå bare å foame, spyle av ->tørk! Det som er så bra er pris<kvantitet. Citrus w&g er også,bra men jifen er så mye for krona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jif shampooen er knall bra. Bruker den ren i foamcannon med skruen på minimum og får et bra tykt og varende lag. Bruker den også i bøtta! La nettopp voks og trenger nå bare å foame, spyle av ->tørk! Det som er så bra er pris<kvantitet. Citrus w&g er også,bra men jifen er så mye for krona

Tørk uten håndvask? *dask på lanken*

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius1

Tørk uten håndvask? *dask på lanken*

Nå som våren kommer vasker jeg bilen nesten hver dag. Det var en illustrasjon på hvor god jifen er på en nyvokset bil(også uvokset). Lakken er tilnærmet ren men i praksis tørr jeg ikke hoppe over berøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...