Gå til innhold

Farging av skinn med Dynamix


PoT

Recommended Posts

Holder på å friske opp Vader interiøret i min 1994 E36 M3. Farger ganske mye av skinnet med Dynamix sin farge. Hadde siste behandling med farge av det ene setet for ca ett døgn siden, og har nå satt det inn med Dynamix sin Leathercreme. Det som bekymrer meg litt er at padden jeg legger på cremen med, blir missfarget med fargen fra setet nå. Er det vanlig at det smitter av etter ett døgn? Skulle jeg ventet lengre før jeg satt det inn med creme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å friske opp Vader interiøret i min 1994 E36 M3. Farger ganske mye av skinnet med Dynamix sin farge. Hadde siste behandling med farge av det ene setet for ca ett døgn siden, og har nå satt det inn med Dynamix sin Leathercreme. Det som bekymrer meg litt er at padden jeg legger på cremen med, blir missfarget med fargen fra setet nå. Er det vanlig at det smitter av etter ett døgn? Skulle jeg ventet lengre før jeg satt det inn med creme?

Brukte du den klare sealeren over fargen og lot denne herde før du gikk over med kremen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...