Gå til innhold

Poleringskurs hos NAF Jessheim 16.4.13


challenger

Recommended Posts

challenger

Videreformidler fra avisannonse i EUB i dag. Jeg har ingenting med arrangementet å gjøre.

POLERINGSKURS

tilbys alle interesserte på NAF Senter Jessheim, Energiveien 16

tirsdag 16. april fra kl. 18.00.

Ingen påmelding - bare møt opp!

Eventueller spørsmål rettes til Hans Smerkerud på tlf. 90575850. NAF-medlemskap kan tegnes på stedet.

NAF Øvre Romerike.

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigmund S Dy.

Tsjaa. Somregel oppegående eksterne folk dem tar med på slikt. Tommy hadde vel for noen år siden det samme for NAF her lokalt hvis jeg ikke blander fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Tsjaa. Somregel oppegående eksterne folk dem tar med på slikt. Tommy hadde vel for noen år siden det samme for NAF her lokalt hvis jeg ikke blander fælt.

Stemmer det, jeg hadde bilpleie demo på NAF Stavanger 2 ganger pr år, i 3-4 år, å det var like morro hver gang, med disse gamle pensjonistene som kom å mente at ingeting kunne overgå lampeolje, avispapir og panglans. Å flere hadde biler som aldri var behandlet, men var like fine som den dagen de hentet den i butikken, og når jeg da sier at de kan trille den inn, så kan vi jo se på lakken litt nøyere, men da har de selfølgelig aldri med seg den bilen. Men det var mye folk som var seriøst interesert i å lære mere om dette, og som sikkert hadde mye mere utbytte av det, en de pensjonistene som bare var der for gratis kaffe og kjeks.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Blir så provosert av at de ikke gidder gjøre noe som helst research før de trykker taster...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"- Generelt vil jeg også anbefale en lakkrens før det poleres. Den fjerner både oksidasjon, fastgrodd skitt og asfaltpartikler, sier Engebretsen. "

Søren å .. Jeg som har brukt mye penger og tid på Prickbort og Surfex for å få bort asfalt og skitt FØR jeg skal polere bilen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...