Gå til innhold

Luftfilter + kupefilter Fiat 500


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Noen her som gidder å hjelpe med å finne dette?

Søker, men får ikke noe skikkelige treff på disse

1.2 liter 69hk motor det gjelder..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay for life! Dette finner du lett til småpenger både for produktet og frakten. Se etter ting i UK, så får du det kjapt også.

EDIT etter Tommy sin post: Eller mener du finne som i å finne det i den fysiske bilen? Det kan da ikke være vanskelig :P

Endret av EspenL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Finne delene ja :D Hvor de er i bilen har jeg nogenlunde koll på ;)

Takker for link, og takk for videoer :)

Skruvat tar Paypal også, og det er gull..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

Det kunne vært likt meg, men denne bilen har jeg ikke handlet noe spess til fra før :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Danke.. har fått bestilt her, så får en få på ny olje, ny regreim og nye filter før den blir solgt :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Danke.. har fått bestilt her, så får en få på ny olje, ny regreim og nye filter før den blir solgt :)

Skal du oppgradere til Mini ?

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Jupp, ligger i lufta :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Jupp, ligger i lufta :)

Fantastiske biler, jeg gliser bredt hver gang jeg er ute i Mini Cooperen til jentungen. Har faktisk vurdert å selge M3'en, og handle en Mini Cooper S, det eneste som bremser meg, er at den trekker i feil ende.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Helt klart, har ikke kjørt annet en Countryman, men står mellom hjertevalg og hjernevalg her.. Clubman S, SD eller D ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Helt klart, har ikke kjørt annet en Countryman, men står mellom hjertevalg og hjernevalg her.. Clubman S, SD eller D ;)

Helt klart Clubman S, disse er så drivstoffgjerrige, at man kjøper ikke en slik morrobil med landbruksmaskin. Skal ikke så mye til på utseendes på disse, før det ser bra ut, felger og litt senk, så er du der, å de er utrolig lette å skru på (brukte under 2 timer på å montere senkefjærer på jentungen sin, å da hadde jeg aldri skrudd på en slik før)

Her er en lekker en.

schmidt-mini-clubman-cooper-s-streetwork

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at Countryman er mye mer bil enn Clubman. Clubman er som en gocart i forhold. :)

Siden jeg har hatt to slike ville jeg absolutt anbefale å gå for en S med en gang.

D blir litt for lat til noe annet enn bykjøring, SD er ikke verdt prishoppet.

Dersom den blir litt brukt til småkjøring også, er benzer helt klart å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja fyser vel mest på S utg, men noe spess senk ol blir det desverre ikke da det er kona som skal farte i denne her.. tror jeg sparer meg for noen kr om den har org høyde ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Jeg monterte H&R 35mm fjærer på minien til jentungen, å det er akkurat passe, ser ikke ut som en offroad bil, og er fullt brukendes på litt dumpete veier.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...