Gå til innhold

Testere av Ullmitt


Bilnerden.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Vi har noen vaskehansker av ull som er under testing. I den forbindelse trenger vi 10 testere.

Vi vil ha en tilbakemelding på følgende kriterier fra samtlige som ønsker å teste:

Holdbarhet, glid på lakken, kvalitetsfølelse

Dette er 3 forskjellige vaskehansker, type hanske som blir sendt med vil derfor variere. Derfor ønsker jeg tilbakemeldingene på PM.

For å gjøre det litt enkelt for oss så blir det de 10 neste som bestiller varer på Bilnerden og skriver ordrenr. på liste her som får teste.

Eksempel:

1. Bilnerden.no #2524

2. dkkfks #2532

Endret av Bilnerden.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Er dette vaskehansker med ull på begge sider, eller er det sånne med nettingfjas på ene siden?

Jeg trenger ny vaskehanske, men de jeg har prøvd med netting på henger ikke skikkelig på labben, med det resultat at de ikke blir brukt. Jeg hadde en Bernhard's Mitt som ligner veldig på Bilt-Hambers Auto-Mitt, men jeg finner ikke ut om Auto-Mitt har netting på ene siden eller ikke.

Hvis dette er ull-på-begge-sider-hansker er jeg veldig interessert, men siden jeg ikke har noe annet å kjøpe er jeg villig til å betale for vaskehansken og gi tilbakemeldinger om hva jeg synes.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Er dette vaskehansker med ull på begge sider, eller er det sånne med nettingfjas på ene siden?

Jeg trenger ny vaskehanske, men de jeg har prøvd med netting på henger ikke skikkelig på labben, med det resultat at de ikke blir brukt. Jeg hadde en Bernhard's Mitt som ligner veldig på Bilt-Hambers Auto-Mitt, men jeg finner ikke ut om Auto-Mitt har netting på ene siden eller ikke.

Hvis dette er ull-på-begge-sider-hansker er jeg veldig interessert, men siden jeg ikke har noe annet å kjøpe er jeg villig til å betale for vaskehansken og gi tilbakemeldinger om hva jeg synes.

To av typene har ull på begge sider, den siste er med nettingfjas på ene siden :) Bare legg inn en ordre på en microfiber klut eller noe og skriv inn ordrenr her på listen etterpå så får du det du bestiller i tillegg til vaskehansken. Ok for deg at vi gjør det slik?

Bilt-Hamber Auto-Mitt har netting på ene siden, men du tar allikevel hånden helt inn i hansken på samme måte som med en som har ull på begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

1. Jensenjr #3551

2. oseb #3552

3. Johannes Lie #3516‏

Ordre 3516 er dessverre sendt fra oss, beklager. Korrigerer derfor listen.

1. Jensenjr #3551

2. oseb #3552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

To av typene har ull på begge sider, den siste er med nettingfjas på ene siden :) Bare legg inn en ordre på en microfiber klut eller noe og skriv inn ordrenr her på listen etterpå så får du det du bestiller i tillegg til vaskehansken. Ok for deg at vi gjør det slik?

Bilt-Hamber Auto-Mitt har netting på ene siden, men du tar allikevel hånden helt inn i hansken på samme måte som med en som har ull på begge sider.

...100 kroner i frakt for en mikrofiberklut?

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

...100 kroner i frakt for en mikrofiberklut?

Vi har dessverre sluttet med brevpost, så nå er det 100,- i frakt på alt fra 0-10 kg. Kjøper du en microfiber klut til 25,- blir det allikevel rimeligere enn å kjøpe vaskehansken + brevpost :)

Det er helt opp til deg, vi vil gjerne at du tester den, men ikke om du ikke synes det er verdt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Vi har dessverre sluttet med brevpost, så nå er det 100,- i frakt på alt fra 0-10 kg. Kjøper du en microfiber klut til 25,- blir det allikevel rimeligere enn å kjøpe vaskehansken + brevpost :)

Det er helt opp til deg, vi vil gjerne at du tester den, men ikke om du ikke synes det er verdt det..

Ble i dyreste laget, så jeg står over denne gangen.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Core2Duo

1. Jensenjr #3551
2. oseb #3552

3. KawaZ750 #3554

4. Lena Kristin #3555

5. Core2Duo #3561

[I EIE]          2017 Skoda Superb SportLine Stv 2.0 220 hk Automat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

1. Jensenjr #3551
2. oseb #3552
3. KawaZ750 #3554
4. Lena Kristin #3555
5. Core2Duo #3561
6. Knutis #3562

7. #3564

Endret av Bilnerden.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jensenjr #3551
2. oseb #3552
3. KawaZ750 #3554
4. Lena Kristin #3555
5. Core2Duo #3561
6. Knutis #3562

7. #3564

8. TomS #3563

9. Kenni #3560 (hvis ikke for sein :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...