Gå til innhold

Diskusjon ang tilbud i ADVENTS kalenderen


truhaa

Recommended Posts

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Ikke akkurat noe å sparke støvelen i taket for... Men, vi har litt andre produkter (spesielt med hensyn til voks) og det koster mer enn snittet slik at mange gjerne sparer litt grunker før de handler - men det er likevel hyggelig å være med :)

Ketil tar jo også bra unna av Swissvax blant folket her inne så det blir litt feil å bare se på direkte salg.

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Scandicshine.no

    16

  • truhaa

    12

  • bjorke

    8

  • Bernhard

    8

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

garrett_T4

Jeg skal investere i en swisswax voks i løpet av de neste 14 dagene:) men hvilken??;)

Har kommet så langt at jeg har registrert meg en konto på swissvax også nå:) så det blir;) Mye penger for en liten sak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Personlig ville jeg ha anbefalt Onyx. Man trenger strengt tatt ikke å gå lengre opp en den. Viste dere at alle swissvax voksene er faktisk basert på onyx? Kun litt mer carnauba og lukt?

Så jeg sier gå for Onyx!

(Nå fikk du hjertet i halsen dag? HEHE) Dette var selvfølgelig en spøk ;)

Endret av Pirex

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

Må vel helst ta i betraktning den bestillinga jeg har hos kjetil da, swissvax skulle hatt en budsjetts voks;) xD haha, men concorso er vel ikke ille den heller da?? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal investere i en swisswax voks i løpet av de neste 14 dagene:) men hvilken??;)

Har kommet så langt at jeg har registrert meg en konto på swissvax også nå:) så det blir;) Mye penger for en liten sak;)

Feil med det siste der.

Mye glede med en liten boks ;)

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

Høres interessant ut;) jeg går til køys nå, men regner med han er innom å leser dette;) å kansje han kan legge igjen noen ord om statusen på den voksen;)

Så kansje det blir jul i år xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen? bare jeg som er fjern nå eller? men jeg finner den ikke noen steder:/ altså smaragd, nevnt som BOS enkelte plasser?

Tror Smaragd er det samme som Mystery. På andre forum omtales begge som BOS. De har også samme farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no
Tror Smaragd er det samme som Mystery. På andre forum omtales begge som BOS. De har også samme farge.

Det er feil. Smaragd, best of show og concorso er den samme voksen.

Mystery har kun 1 navn.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag
Personlig ville jeg ha anbefalt Onyx. Man trenger strengt tatt ikke å gå lengre opp en den. Viste dere at alle swissvax voksene er faktisk basert på onyx? Kun litt mer carnauba og lukt?

Så jeg sier gå for Onyx!

(Nå fikk du hjertet i halsen dag? HEHE) Dette var selvfølgelig en spøk ;)

:blink::wacko: - no more Swissvax for you

Jeg begynte faktisk å lure når jeg startet å lese her - jeg vet du momser litt av boksen innimellom, men lell da :lol:

garret_T4 og Arne: Ketil har rett i at mange regner Smaragd (BOS) og Concorso som samme voks, men den har litt annen oppskrift - selv om de gir tilsvarende resultat. Noen mener at Smaragd gir en litt varmere glød og har en litt annen karakter, men vi snakker marginaler. Hva syns du Ketil? - du har jo prøvd begge selv du.

Vi har Smaragd på lager, så den kan leveres - og julen sikret :D (ps: vi legger den nok ut over nyttår for vanlig salg).

Endret av Dag/Swissvax

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Jeg har lest mange plasser at Concorso er beregnet for eldre lakk, og at Smaragd/Bos er beregnet for nyere lakk.. Stemmer dette? Smaragd/Bos ser helt utrolig bra ut, anbefales på det varmeste!

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no
Hvordan går det med pakka mi Kjetil :rolleyes:

Alt går ut i morgen :D Ble mye pakking etter helga!

Jeg har lest mange plasser at Concorso er beregnet for eldre lakk, og at Smaragd/Bos er beregnet for nyere lakk.. Stemmer dette? Smaragd/Bos ser helt utrolig bra ut, anbefales på det varmeste!

Riktig dette Tommy! Men er så og si umulig å se noen forskjell.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

Nei å nei, nå er jaggu meg smaragd bestillt også;)får desverre gratis frakt og cleaner fluid med også. huff for en fæl jul dette blir xD

Gleder meg lite til å prøve dette da:)) aldri prøvd Swissvax bilvoks før jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...