Gå til innhold

Burger & Bil - Vestlandet


Skovdahl

Recommended Posts

Skovdahl

Heisann godtfolk!

Dette er da den avsporingen Bernhard hintet til i sin opprinnelige burger&bil-tråd - for vestlandet.

Her er det bare å slenge inn gode forslag til steder med god burger (greit om burgeren er forholdsvis hestefri ihvertfall..) og/eller god plass til en del biler for dekkspark og G.P.P.

Da jeg er tilflytter her i Bergensområdet, kjenner jeg ikke til de beste burgersjappene, men jeg vet burgeren på Shell/7-Eleven i Salhuskrysset er meget god! Plassen er også brukbar til en del biler, men her som på andre tilsvarende steder må vi sikkert 'sloss' med de lokale rånerne :)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte i går natt, helt klart Essoburger i Loddefjord! Helt kanon spør du meg! Billig Diesel/Bensin i sandviken ;)

Ellers er Lagunen et bra sted om vi skal ha endel biler der ;) Stor å fin plass ;)

Endret av kriss66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Esso og 7eleven i kleppestø på Askøy har veldig gode burgere! ;) er som regel grei plass på 7eleven til en del biler også.

Esso på Ågotnes på Sotra har også god burger!

Esso i loddefjord syntes ikke jeg er så veldig god. Og de får minus siden de ikke har pommes frites :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også veldig trangt og støyete ved vestkanten, som er min nærmeste bensinstasjon. Men i nærheten av kjøpesenter er ikke så dumt, så kan de konvensjonelle av oss skaffe burgeren fra macern. :P

Pommes frites må nesten være et krav. ;)

Endret av bjovas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...