Gå til innhold

Muggflekker, og spm. om rensemaskin


Talker

Recommended Posts

Har nettopp registrert en bil som jeg har hatt stående en lengre periode av div. grunner. Dette var bilen som jeg først begynte å utøve detailing på, så synd å se at den har forfalt sånn av å stå lagret under lite optimale forrhold.

Uansett, så har det kommet muggflekker på setetrekk og i tak. Og interiøret kunne trengt en rens ellers også. Lurer da på om muggflekker er slikt som forsvinner ved bruk av rensemaskin? Og hvor lenge tar det å tørke opp interiøret etter en rensing? Har kaanskje en maskin på hånden som jeg kan få låne. Ellers så spørs det om noen i Molde-området har en til utlån? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

er bare å prøve.Er ikke farlig om fukta henger i noe få dager.Sett den i garasje med minst 0 grader og 2cm gløtt på vinduene.er bare å komme hit om du skal låne maskin og vil holde på inne i store lokaler ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare å prøve.Er ikke farlig om fukta henger i noe få dager.Sett den i garasje med minst 0 grader og 2cm gløtt på vinduene.er bare å komme hit om du skal låne maskin og vil holde på inne i store lokaler ;)

I might just take you up on that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talker; er ikke meningen å rappe tråden din, men:

Dama har en Ford som har samme problemet...

Hva med soppsporene? Dette er jo noe herk!

Vil en ozongenerator ta knekken på noe som sitter dypere, tro? Kan umulig være heldig for helsa med rester som popper opp igjen så fort det kommer litt fukt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Synes å huske å ha sett at ganske så ille interiør har blitt bra igjen med rens.Bare få tørka den skikkelig sånn at det ikke har fukt i seg mange dager etter.Og sørge for at interiøret holder seg tørt senere :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet for å sette bilen en tørr og varm plass for tørking, og er kun hjemme i helgene. Om jeg gikk løs på et sånt prosjekt er det beste jeg kan få til av tørking å la den stå ute med gløtt på vinduene fra fredag til søndag. (om været holder seg) Men i disse temperaturene så trengs det kanskje enda lengre tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-volvoRsport-

Jeg har ikke mulighet for å sette bilen en tørr og varm plass for tørking, og er kun hjemme i helgene. Om jeg gikk løs på et sånt prosjekt er det beste jeg kan få til av tørking å la den stå ute med gløtt på vinduene fra fredag til søndag. (om været holder seg) Men i disse temperaturene så trengs det kanskje enda lengre tid?

Sett inn en kupèvifte og ha vinduene på gløtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...