Gå til innhold

Nye fraktpriser hos Bilnerden


Bilnerden.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Hei!

Da har vi en god nyhet til dere. Vi har nå justert ned samtlige fraktpriser, så nå er vi vel kanskje også billigst på frakt?

Alle varene sendes fremdeles med Posten Norge med samme emballasje så det er kun prisen som er justert ned.

Det eneste minuset med dette er at vi har valgt å fjerne brevpost, da det som regel bare skiller noen kroner og er mer jobb for oss.

Håper dette er en endring dere blir fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northhomie

Hvor mye er det justert ned? :) Nysgjerrig vettu :P

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk. Det er som regel fraktpriser som holder folk tilbake når det gjelder kjøp over nettet har jeg inntrykk av :)

MVH
Roy Inge Helland
SERTIFISERT SCHOLL CONCEPTS BILPLEIER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pettersprett

Fantastisk. Det er som regel fraktpriser som holder folk tilbake når det gjelder kjøp over nettet har jeg inntrykk av :)

Sånn er det i allefall for meg. Liker ikke å betale får frakt når jeg kan kjøre til butikken selv. Jobber med salg på østlandet så stort sett alt kan kjøpes når jeg er på veien.

Rart, men det er sånn for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Frakten blir beregnet etter vekt og det er ingen soner så frakten blir den samme i hele landet :)

0-10 kg - 100,-

10-20 kg - 125,-

20-30 kg - 150,-

  • DCN Poeng 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Bare litt nysgjerrig, hva kostet det før? :)

Vi brukte Posten sin egen fraktmodul med deres prisliste.

Alle vil spare på de nye prisene. Hvor mye man sparer vil selvfølgelig variere etter hvor mye man bestiller og ikke minst hvor man bor i landet.

Endret av Bilnerden.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...