Gå til innhold

Avfetting som kan kjøpes i Tromsø


EivindE91

Recommended Posts

Noen som har et godt råd til hvor jeg kan få tak i ei god avfetting, uten å måtte bestille det over internett?

Hører mye snakk om Pricbort, men er det andre produkter som er like gode, eller selges dette av andre enn Godkjemi?

Hva med Bilextra, Würth, Mekonomen osv.

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Vet ihvertfall at bilextra i Bergen selger Prickbort, så sjansen er vel stor for at de har det inne i Tromsø og, hvis ikke kan de helt sikkert bestille det inn til deg. Billigste løsningen når det gjelder prickbort er vel uansett godkjemi, så om du ikke skulle hatt avfettingen i går ville eg bestilt den fra godkjemi.

Utenom den har jo scandicshine Amazing roll off, og ikke minst Chemichal guys Grime Reaper, denne er forresten ufattelig drøy om du kjøper en gallon har du til mange vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er en eneste sjappe her i byen som har Prickbort. Bilxtra har den Turtle avfettinga som skulle være like bra som Prickbort bare mye dyrere, også har Biltema en Mikroavfetting som fungerer greit. Si ifra hvis du finner ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er en eneste sjappe her i byen som har Prickbort. Bilxtra har den Turtle avfettinga som skulle være like bra som Prickbort bare mye dyrere, også har Biltema en Mikroavfetting som fungerer greit. Si ifra hvis du finner ihvertfall :)

Turtle Wax Nano Prewash-T tror jeg det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på utkikk etter steder som solgte Prickbort i Stavanger- området fant jeg ut at Statoil, BilXtra o.l. ikke førte stuffet. Dette selv om det ble skrevet mye her inne om at disse stedene skulle føre avfettingen. Det ser ut til at selv de store kjedene blir styrte av hva de velger å ta inn, lokale innkjøpsavtaler o.l., altså ser det ikke ut til at vi kan sammenligne vareutvalget på en Statoil- stasjon med en annen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger ofte vanvittig mye jobb i å få produkter inn i standardsortimentet på kjedenivå, (tro meg, jeg jobbet noen år med BilXtra for å få inn Meguiar's der) og Norsk Prol har nok rett og slett for få aktuelle produkter til å bli en "kjerneleverandør." Men jeg hører det er flere og flere lokalavdelinger av både Statoil og BilXtra som tar inn Prickbort, og dette er sikkert mye fordi flere spør etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Nevnte dette for noen som jobber på ESSO også ang hva de har av utvalg, og de vil vel ha det lettest mulig, men en levreandør som selger det meste, så slipper de å ha mange å forholde seg til.

Tror ikke utvalget blir noe større med årene, mer penger i burgere, pølser, boller ol en bilpleie, er mer gatekjøkken med bensin etterhvert...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...