Gå til innhold

Storkjøp av mf tørkehåndkle


Marius1

Recommended Posts

nå som de blå gradene begynner å forsvinne er det på tide for min del å gjøre klart for sesongen. Etter som 5 mf håndklær fort koster 600kr (da igjen kvalitet) blir dyrt når jeg skal kjøpe fort 10-15 stk.

er http://www.mi-fi.no/produktpakker/visning-produkter.aspx?ProductID=PROD145http://www.mi-fi.no/produktpakker/visning-produkter.aspx?ProductID=PROD145 dette et alternativ? eller er dette helt i feil retning, ser at de ikke er så fluffy men har ikke vert borti flere typer.

takk for alle innspil:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Hvis det er 40x40 "vanlige" MF du er ute etter så selger de gule Eurow kluter i 36 pack til 200 kr på SmartClub (hvis du har det inærheten).

Edit:

Det står jo i topicen at det er tørkehåndkle du skal ha. Så ikke det med en gang jeg. :P

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil Holthe

Hvis ikke du finner noe annet, så vil jeg anbefale disse. Meget gode håndkler til under 100kr per stk ved bestilling av 5 stk.

Disse kan jeg også anbefale på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G
Kristian Nafstad

De var jo ikke noe billigere enn Nerden da :P

Kommer hvordan du ser på det

Koster 87 NOK + 35kr i frakt. Så skal du kun ha 1-2 stk så slipper du jo å betale 100kr i frakt. Men skal du handle mange, som det er snakk om i tråden så kan man like så godt kjøpe fra Bilnerden. Nå prøvde jeg bare å sikte til evt andre som kun skal ha 1 :)

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du finner noe annet, så vil jeg anbefale disse. Meget gode håndkler til under 100kr per stk ved bestilling av 5 stk.

Takk for det :) har sett på disse, regner med at kvalitet>kvantitet vinner igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale dette også:

http://www.ebay.com/itm/Elite-Ultra-Plush-Deep-Pile-Microfibre-Safe-Drying-Towel-SEEN-FIFTH-GEAR-/261148110837?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item3ccda3eff5

Bestilte det blå Gtechnic håndkle da jeg hadde det fra før og var veldig fornøyd med det, men fikk dette gule istedenfor. Det var faktisk ennå råere.

Det er litt mindre, noe jeg faktisk likte bedre. Oppsugningsevnen er helt rå, og uten å lage noe striper/sjolder.

Edit: Kjøpte et til med en gang jeg :wub: 165,- inkl frakt.

Endret av Estereo
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan absolutt anbefale dette også:

http://www.ebay.com/itm/Elite-Ultra-Plush-Deep-Pile-Microfibre-Safe-Drying-Towel-SEEN-FIFTH-GEAR-/261148110837?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item3ccda3eff5

Bestilte det blå Gtechnic håndkle da jeg hadde det fra før og var veldig fornøyd med det, men fikk dette gule istedenfor. Det var faktisk ennå råere.

Det er litt mindre, noe jeg faktisk likte bedre. Oppsugningsevnen er helt rå, og uten å lage noe striper/sjolder.

Edit: Kjøpte et til med en gang jeg :wub: 165,- inkl frakt.

Ser ut til å ble di gule, di så rå ut :) hvor lang tid tar det før de tørker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørketiden på de er nok lenger enn på de blå pga tykkelsen dessverre.

Men jeg sentrifugerer det jeg har i vaskemaskinen etter bruk, så ligger det på badegulvet på ene siden over natten,

snur det på morgenen, og da er det tørt når man kommer hjem fra jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Tørketiden på de er nok lenger enn på de blå pga tykkelsen dessverre.

Men jeg sentrifugerer det jeg har i vaskemaskinen etter bruk, så ligger det på badegulvet på ene siden over natten,

snur det på morgenen, og da er det tørt når man kommer hjem fra jobb :)

Har du ikke tørkestativ? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Haha, joda har det :rolleyes: Men vasker ca annenhver dag, og med kun to stk tørkehåndklær så er det vikitg at det tørkes kjapt :D

Ser den.

De blå tørker i løpet av natten på tørkestativet uten sentrifugering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå Cleanyourcar. Det ligger en tråd i butikkerfaringer for de som er interessert utover det.

Men jeg har et slikt håndkle som du nevner, har dog ikke testet det enda, men det føles tykt og fint. Blir spennende å se.

Endret av Freebird

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...