Gå til innhold

Utvendig shining ønskes E46 sedan (Bergen)


Thundercoil

Recommended Posts

Thundercoil

Hei

Holder til i Bergen Vest. (Mathopen v. Haakonsvern)

Hørt mange lovord om dere på bimmers.no, og har sett mange sinnsyke logger. :D

Skal selge bilen i februar, og tenkte å gi den en polering ila første halvdel av februar, om mulig.

Det gjelder en 2001 E46 320d.

Fargen heter nå Schwarz II, eller Jet Black II på engelsk. (ikke metallic)

Den har noen småstriper rundt om. Har håndvasket med bilsvamp, men er litt virvler, så tror forrige eier (kvinne i 40-årene) har kjørt den litt for mye gjennom vaskehallen!

Ellers har den en rustflekk på størrelse med en 50-øring midt mellom nyrene, og en pitteliten rustflekk øverst på koffertlokk. Steinsprut på panseret, og litt lakkflass nederst på frontfanger.

Er et sett med litt dypere riper på ene sideskjørtet, men har altså ingen forventinger til slikt (dype riper,flass,rust,steinsprut), så trenger ikke et mirakel. Bare at den ser litt presentabel ut på visning og salg.

Av erfaring har polering til 700 sett verre ut etter første dag med regn. Hvite lister og renninger.

Felger og dekk trenger hvertfall ingenting. Det er stygge vinterhjul som ikke skal selges med bilen.

Skal kjøpe meg en E60 525d, så skal ikke se bort ifra at jeg blir stamkunde med denne bilen også.

Så er jeg ikke akkurat rik for øyeblikket! hehehe. Mye som skal fikses.

Men skjønner at dere bruker dyre produkter og mye tid, og det skal selvfølgelig ikke være gratis.

Hadde vært supert om noen i nærområdet kunne sendt en pm med noen priser/pakkepriser og generelle tilbud dere kan tilby.

Her har du marerittet! Med sommerhjul:

Picture004.jpg

Tusen takk!

Mvh

Robin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Fin bil da ! :)

Tenkte å få vekk krommen på BMWen min og plastidippe det svart, samt ha svarte nyrer. Ser mye bedre ut synes jeg, ihvertfall å se hvordan det blir selv om jeg har mørkeblå bil :)

Men ja, ta bilder av "skavankene". Da blir det lettere å få en pris.

Endret av kristian_

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thundercoil

Takker!

Vurderte å bruke plastidip hvis jeg bare fant E60 med chromeline, men da kan jeg sikkert like greit lakkere de svart silkematt. Hehe.

Ville egentlig ha sort bil, med helskinn og manuell, men det er vanskelig å finne, selv ved import. Kom over en sølv med manuell og delskinn, så kan være jeg går for den. Får heller spare til lakk eller helskinn hvis jeg ikke klarer å leve med det lenge.

Mørke nyrer gjør seg godt, ja :D kostet rundt 800 fra USA, lakkert i bilens farge.

Skal ikke mye til for å få store forandringer.

Jeg har til og med beholdt originalfangerne, fordi de fleste har m-tech II. Eneste er felg, senk, nye blink, lykteglass, angel eyes og facelift baklykter. Var dødskjedelig når jeg kjøpte den.

Skjærte seg med bildene. Speilrefleks var tom for strøm, rakk ikke solen osv. Prøvde med iphone og blitz, men bilen er så skitten og full i prim og isklumper, at ingen ting er tydelig.

Skal på verkstedet på søndag og ta service på den, så da får den tint litt og har masse lys. Får ta med meg kameraet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Fin bil da ! :)

Tenkte å få vekk krommen på BMWen min og plastidippe det svart, samt ha svarte nyrer. Ser mye bedre ut synes jeg, ihvertfall å se hvordan det blir selv om jeg har mørkeblå bil :)

Men ja, ta bilder av "skavankene". Da blir det lettere å få en pris.

Husk at foliatec har også en type spray folie nå som skal tåle enda mer en plastidip.

Skal tåle prickbort osv uten problemer :) Jeg ser etter den selv nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thundercoil

Bør vel nevne at jeg fikk to PM fra folk i området. Slik at dere ikke tror jeg sitter her å venter.

Så har avtale og alt! Supert. :D

Ps! Må gjerne lage logg av bilen min. Er kjekt for meg, ny eier og mannen som gjør jobben! Det er lov å være stygg i munnen om tilstanden. Hehe.

Ellers er det sikkert en fantastisk bil for 50-50 bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer R

Bør vel nevne at jeg fikk to PM fra folk i området. Slik at dere ikke tror jeg sitter her å venter.

Så har avtale og alt! Supert. :D

Ps! Må gjerne lage logg av bilen min. Er kjekt for meg, ny eier og mannen som gjør jobben! Det er lov å være stygg i munnen om tilstanden. Hehe.

Ellers er det sikkert en fantastisk bil for 50-50 bilder.

Eg skal la bildene tale for seg selv når den tid kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...