Gå til innhold

Watchismo.com - noen som har handlet der?


VwType1

Recommended Posts

Hei.

Lurer på å kjøpe meg ny klokke, og har funnet en på overnevnte side, men er litt skeptisk til å bruke mye penger på noe som skal kjøpes via en utenlandsk nettside. Noen som har erfaring med nevnte side, eventuelt tips til andre bra steder man kan få kjøpt Nixon klokker? Har kikket på Nixon Trader, den fås ikke her til lands så vidt jeg vet, og på 51-30, denne fås hos diverse norske nettsteder da.

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om den siden, men når jeg skulle kjøpe klokke bestilte butikken for meg fordi den visst nok ikke skulle komme i butikken før om noen måneder.

Moralen er altså; hør med en butikk som selger Nixon og spør om de kan kjøpe den til deg.

Fin klokke forøvrig!

 

Asbjørnsen Automobilvaskeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Aldri hørt om den siden, men når jeg skulle kjøpe klokke bestilte butikken for meg fordi den visst nok ikke skulle komme i butikken før om noen måneder.

Moralen er altså; hør med en butikk som selger Nixon og spør om de kan kjøpe den til deg.

Fin klokke forøvrig!

Jepp, så lenge de fører merket kan de som regel "importere" den, ofte litt dyrere en hva du kan selv, men da har du norsk garanti og reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Kan spørre om prisklasse du bestilte i? :) føler det er risky når klokka koster 1000 dollar. :)

Men har ufattelig lyst på den. :)

300 og 400 dollar. Flere i familien som har bestillt der også, har ikke vært noe problem med noen av leveringene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...