Gå til innhold

Problemer med Tapatalk


DavidRS

Recommended Posts

DavidRS

Er det flere enn meg som har problemer med at de kun får se den første siden med innlegg i en tråd? Selvom det er 8 sider i en tråd får jeg bare se den første siden hele tiden. :/

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • DavidRS

    16

  • Dennis

    13

  • hgnubel

    9

  • Concker

    9

Mest aktive i dette emnet

  • Forhandlere
Concker

har ikke problemer med akkurat det, men tapatalk liker tydeligvis ikke DCN forumet da det titt og ofte vil oversette innleggene mine til kinesisk =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var nettverket eller iPhonen min det var noe galt med jeg:) Godt å vite at det ikkje bare var min tlf det var noe galt med da:P Håper de fikser dette innen kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn inntil videre går det an å justere hvor mange poster tapatalk skal vise pr side. 10 er standard, men kan vel ha minst 50 mener jeg. Uansett hjelper det ikke for lange tråder, men kan hjelpe på de korte :) Endres under Innstillinger fra oppstartskjermbildet der du klikker deg videre inn på detailersclub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepsi pepsi, jeg klaget min nød i status-feltet på torsdag og da hadde jeg allerede hatt problemet i minst ett døgn.

Jeg har både en Asus pad og HTC Desire X med to forskjellige android-versjoner på og begge oppfører seg idiot.

Må sitte og myse på mobilen og lese forumet i nettleser i stedet... føler meg som gammal dame, trenger en lorgnett hvis dette skal vare

(Det med kinesiske tegn og tapatalk er et "edit" problem såvidt jeg vet? Gammel sak)

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har kuttet ut tapatalk, og bruker standard nettleser på min iPad istedet. Fungerer best synes jeg :) hadde ymse problemer med overnevnte program jeg og, så derfor kuttet jeg det mer eller mindre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Jeg bruker også nettsiden når jeg sitter med tablet. Men bruker mobilen til småsjekking av forumet ved andre anledninger, og frem til nå har Tapatalk fungert nesten smertefritt.

Ser også at qoute funker dårlig om dagen..

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en oppdatering av forumet for kort tid siden hvor det ble endring i hvordan quote ser ut på PCn og jeg er ganske sikker på at det er samme tid som tapatalk begynte å bugge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

What Are said...

Funket knall før oppdateringen, funker overhodet ikke etter oppdateringen. Fungerer knall med alle de andre forumene jeg er inne på - mao ligger feilen i Tapatalkintegrasjonen med DCN-forumet.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Vet ikke helt hvordan dette Tapatalk systemet fungerer opp mot forumer. Men ser ut som DCN sitt forum er oppdatert til siste versjon? Vet ikke om Taptalk er noe som må oppdateres "utenom" jeg?

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Vet ikke helt hvordan dette Tapatalk systemet fungerer opp mot forumer. Men ser ut som DCN sitt forum er oppdatert til siste versjon? Vet ikke om Taptalk er noe som må oppdateres "utenom" jeg?

Det kommer opdateringer til tapatalk nå og da. Men har ikke kommet noe nå, så må bare vente å se da antagelig. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg sjekka sportsvogn-forumet og der var det ingen problemer med å se siste side, så det er tydeligvis noe med dcn.no

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...