Gå til innhold

Lavtrykksprøyte


Fahad

Recommended Posts

bilmagikeren

Ja det går! Du har Gloria Fm10 som er til det formålet. Du får også andre typer, men ikke så lett i Norge tror jeg. Det er vel et gruppekjøp her inne på fm10 tror jeg.

Jeg har en selv, og den fungerer greit, dog har jeg tenkt på å selge den. Jeg har ganske (kraftig) tennisalbue® som sikkert flere her inne har erfaringer med. Og du må pumpe mer enn på en vanlig lavtrykkskanne, med f.eks avfetting.

P.g.a smerter når jeg "pumper" er jeg redd dette ikke er for meg:(

Men svaret på spørsmålet er: JA:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Ja det går! Du har Gloria Fm10 som er til det formålet. Du får også andre typer, men ikke så lett i Norge tror jeg. Det er vel et gruppekjøp her inne på fm10 tror jeg.

Jeg har en selv, og den fungerer greit, dog har jeg tenkt på å selge den. Jeg har ganske (kraftig) tennisalbue® som sikkert flere her inne har erfaringer med. Og du må pumpe mer enn på en vanlig lavtrykkskanne, med f.eks avfetting.

P.g.a smerter når jeg "pumper" er jeg redd dette ikke er for meg:(

Men svaret på spørsmålet er: JA:)

Hvordan syns du den fungerer da? Jeg tenker på om den vil ta like mye som en skumkanon mtp at du ikke får så tykt lag?

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Nafstad

Jeg har ikke prøvd skumkanon før, men jeg tenker altså på at man får dekket det skikkelig så skummet har litt å jobbe med da. Ser ut som du får mye finere skum med HT

Kjører Golf MK6 2011 

 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig bruksområdet for skum fra en lavtrykkskanne? Det er jo ikke den typen skum som man får fra en foam cannon likevel. En vanlig lavtrykk kanne gjør mye bedre nytte til forvask i allefall.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hva er egentlig bruksområdet for skum fra en lavtrykkskanne? Det er jo ikke den typen skum som man får fra en foam cannon likevel. En vanlig lavtrykk kanne gjør mye bedre nytte til forvask i allefall.

1: Moro i vaskehallen :)

2: Hvis man får blandet riktig slik at man får noenlunde brukbart skum vil det jo ha en omdiskutert effekt mtp fjerning av møkk fra lakken...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...