Gå til innhold

Gruppekjøp - Maskeringsfilm


Bilnerden.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Hei!

Gruppekjøp på maskeringsfilm fra Deltalyo. Vi holder det gående til og med mandag 24. desember.

Sendes fortløpende!

Informasjon om produktet:
Tykkelse: 10 μ
Lengde: 150 meter
Bredde: 4 meter

Maskeringsfilm-Deltalyo.jpg

Pris: 349,- !

25 stk tilgjengelige

Endret av Bilnerden.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Vil tippe den er rundt 3 kg.

Noen priseksempler:

143,- til Tromsø

134,- til Trondheim

119,- til Oslo

119,- til Stavanger

105,- til Kristiansand

Kan også sendes med andre varer.

Endret av Bilnerden.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Ser det var dårlig med interesse her så jeg har satt ned prisen til 349,- Dette er billig! I tillegg så er bestillingen sendt, så varene er forventet inn til oss om 2-3 uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal benytte meg av dette tilbudet. :)

Et par spørsmål først: Vil denne plasten lage mikroriper om den blir dratt over lakken? Og er den så tynn at lakk overspray gå gjennom? Er så utrolig irriterende og tidkrevende å claye bort lakkstøv på biler som delvis har vært lakkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Tror jeg skal benytte meg av dette tilbudet. :)

Et par spørsmål først: Vil denne plasten lage mikroriper om den blir dratt over lakken? Og er den så tynn at lakk overspray gå gjennom? Er så utrolig irriterende og tidkrevende å claye bort lakkstøv på biler som delvis har vært lakkert..

Beklager sen tilbakemelding. Det er en relativt tynn plastfilm så jeg vil ikke tro den lager microriper, ihvertfall ikke om lakken er helt helt ren før den tres over og det er vel aldri noe problem på din bil ;) Lakk overspray går ikke gjennom plastfilmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Jeg har også ett spørsmål:

Vet du om den kommer i dispensereske, eller om det kun er en løs, åpen rull?

Den kommer nok uten dispensereske, men det er et hull i hver ende så med litt fantasi går det fint an å henge den opp og rull'n ut når man trenger det :)

Vi kan skaffe en plastdispenser med hjul i ene enden, men den vil nok koste en del mer enn selve plastfilmen. Om det er noen som er interesserte i den er det selvfølgelig bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Forhandlere
Bilnerden.no

Da er maskeringsfilmene på lager. Her finner dere produktet - http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=62&products_id=360

Vi kjører på med gruppekjøpet til og med julaften (forutsatt at vi ikke blir utsolgt) Fremdeles 19 tilgjengelige, de kan selvfølgelig også sendes sammen med andre varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...