Gå til innhold

Solfilm av god kvalitet


kenset

Recommended Posts

Skulle bestilt meg noe solfilm av god kvalitet. Har tidligere fått godt resultat med billigfilmer fra CD Cardic o.l, så jeg har lyst å prøve skikkelig film.

Hvor kan man bestille dette på en grei måte? Har sett på ebay, men sjansen er stor for at man får "crap" da det er en jungel å finne fram i.

USA har mye bra til rimelige priser, men de tar ofte like mye i frakt.

Hvilke priser det ligger på innenlands vet jeg faktisk ikke. Lite nettbutikker som selger slikt til privatpersoner mistenker jeg.

Tips mottas :) Var innom Riis bilglass og bestilte ny frontrute, men ble ikke til at jeg spurte hva de skulle ha (hvis de selger film løst da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt solfilmhalvpris.DK før, men jeg ser at prisene har gått opp litt, så det blir fort 2 lapper for en hel bil inklusive sideruter forran.. Men dette er ripefri film som er mye greiere å legge enn f.eks biltema og cd cardic ;)

Edit; Ser ut til at Solfilmhalvpris.dk er adressa å bruke, de bruker SolarGard film ;)

Endret av Popp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunguard er en meget bra film. Kansje HaakonO her på forumet kan hjelpe deg, han driver eget firma, med dekor ol.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Er det noe å spare på å handle i england da? Snakket litt med en kar som drev med solfilm på noen nye bruktbiler jeg også jobbet på.. Han mente det var Usa som gjald angående kvalitet, men kunne ikke utale seg om f.eks 3m.

Har forresten meget lyst til å kunne tilby dette, så om noen vet om kurs i dette "yrket" send meg gjerne et vink:) Skjønner at man ikke blir utlært mester etter helgekurs, men etter å observert flere profesjonelle i action, tror jeg nok dette er noe selv jeg skulle mestret nogenlunde, med god trening og riktige produkter. Tror det er viktig med renslighet, og være nøye. Samt gode produkter. Rimelig kjappe noen av disse gutta!!:)

Litt ot, men han selgeren fra norsk prol var innom jobben, og ville vise meg mguiars sitt nye wrapping-system el hva det het. Var flere sett inkl litt verktøy til jobben. Carbon,sølv,treerk etc.. så ganske kult ut til innvendige detaljer:) Skulle fått litt prøver der synes jeg:(

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøver på vei fra Solfilmhalvpris. Ikke umulig at det kan bli derfra.

Ser også at man får en 3m rull for $300 pluss frakt på 50$, evt precut fra samme sted.

Hadde tenkt å vente til våren egentlig pga temperatur, men her på disse kanter så er vår/høst/sommer og mesteparten av vinteren til forveksling like værmesseig ;) så egentlig er det ingenting å vente på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vareprøver fra solfilmhalvpris i dag. Virket bra den filmen etter det jeg kan finne ut på små "lapper" av film. Har hengt de opp på verandadøra så jeg kan bestemme meg for hvilken jeg vil ha.

Ser ut som det kommer på ca 700 med frakt for alt bak b-stolpen. Overkommelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vareprøver fra solfilmhalvpris i dag. Virket bra den filmen etter det jeg kan finne ut på små "lapper" av film. Har hengt de opp på verandadøra så jeg kan bestemme meg for hvilken jeg vil ha.

Ser ut som det kommer på ca 700 med frakt for alt bak b-stolpen. Overkommelig det.

Husk at filmen ser mye lysere ut når du henger opp disse lappene, gjorde denne blemma selv og sota alle ruter frem til A-stolpen med 17% lysgjennomslipp, vintern var ikke særlig behagelig det året for å si det slik.. 1000metringene til Onkel Blå så ut som små ledpærer igjennom ruta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja det ser jeg for meg var en mørk vinter :P

Hadde tenkt den som heter 28% bak b-stolpen. Foran b-stolpen er jeg ikke sikker på om jeg skal ha film, men i tilfelle blir det vel 40 eller 50% der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På volvoen har jeg 35% hele turen untatt på "kassa" på stasjonsvogna, og dette er perfekt både sommer og vinter. Fikk en proff fra Estland til å legge dette, og har blitt stoppa 3-4 ganger uten å fått påpekt solfilm annet enn at de tror det er orginalt(dog ikke blitt stoppa av Satans Vegvesen ennå). Men jeg har uansett sikra meg ved å kjøpe ett sett ekstra ruter som jeg bytter med på eu-kontroll og visninger, så jeg slipper å rive filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...