Gå til innhold

truhaas samling


truhaa

Recommended Posts

  • Admins

Etter å ha sjekket en stund for å være sikker på at kona ikke er å treffe her inne følte jeg nå det var trygt å legge ut noen bilder av hva jeg har samlet opp her etter noen år med denne avhengigheten, noe har det da blitt, her er bilder av siste innkjøpet mitt, men legger ut mer bare jeg får tatt bilder av alt...

Vel var en tur Hos Kazzper på Godkjemi.com her om dagen og skulle hente en Metabo maskin som har hatt navnet mitt på seg en stund nå, vel en drar da ikke bare å henter 1 ting et slikt sted, så det ble noe mer også.

met_so1o_kitLarge.jpg

met_so1o_kit6Large.jpg

met_so1o_kit5Large.jpg

met_so1o_kit4Large.jpg

met_so1o_kit3Large.jpg

met_so1o_kit2Large.jpg

met_so1o_kit1Large.jpg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Nei Hitachien blir her den.

De ullpadsa er snadder å ta på i allefall, men er ute igjen for å lete etter en test dukke for so1o systemet også, så skriv om de det kommer.. ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har sakt ifra til kona de Truls at du har kjøpt enda en maskin, så nå kommer hu å tar deg i øra snart. :D

Ser ut som en bra maskin den der, sikla på den for en stund siden, men trur det blir Flex sin DA maskin her i huset.

Blir morsomt å lese test av det solo systemet til megs og hvordan maskinen er ibruk, da det har fått mye skryt rundt omkring på div forum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også de putene der ( kostet ca 12$ stk på ebay) men har ikke testet dem så mye enda. Men de loer noe helt vannvittig :o

Endret av Tommy

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se resten av samlinga di, Truls :D Ser for meg at dette kan bli en ganske rå post :D

Håper du får tid til å ta en test av padene i so1o- systemet - de ser vanvittig digg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins

ja det er jo ulempa det at jeg teste alt for DCN gitt....

huff og huff og huff....

Ja gleder meg skikkelig til å teste so1o systemet selv, skal være 1 polish og ferdig med det, men ikke så nytt lenger det egentlig, Scholl og Menzerna har jo samme opplegget til en viss grad.

kommer en test snart ang A1 show & shine polish også, mest dassette BMW e46n jeg har sett noensinne..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • Admins
truhaa

Da var det påfylling fra scandicshine og Torshov..

post-3-1238260719_thumb.jpg

post-3-1238260725_thumb.jpg

post-3-1238260734_thumb.jpg

post-3-1238260742_thumb.jpg

post-3-1238260749_thumb.jpg

post-3-1238260758_thumb.jpg

post-3-1238260766_thumb.jpg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

he he, ja sikkert noe swirls der ja, la bare på litt Scholl w06 og den fjerner ikke mye den.

Resten av samlinga kommer bare jeg får opp hyllene i garasjen, i kjøleskapet de er nå får en ikke mye oversikt ;)

Prisen på W06 er jeg ikke sikker på, Ketil bare lagde en pakke med det han mente jeg måtte ha han...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo sweet ut den Fomaen! Ser at det følger med litt div utstyr til den, og da bla skumpålegger. Er det noe å skryte av eller? Hvis du har testet den, hvordan synes du trykket er? Siste spm, varmer den opp vannet eller må du ha tilgang til varmt vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...