Gå til innhold

Dekor til garasje gulv


Audi S8

Recommended Posts

Audi S8

Skal til å legge Epoxy på garasje gulvet snart, så lurer på om eg skal få laga dekor av noe og få det limt fast i gulvet før siste strøket.

Noen som har erfaring med det? hvem lager slike dekor?

har lyst på kanskje logoen til swissvax eller noe anna? noen tips? :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Det går nok ikke,det må være i selvklebende folie, vart litt gira på å finne ut litt mer om dette, såg en film på youtube fra epoxygrossisten der dei la ned dekor, før siste strøket :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe erfaring med dette, men jeg lager iallfall dekor i selvklebende vinyl på bestilling. Selve folien er bare 0,08mm tykk, så den vil nok være helt umerkbar mtp høydeforskjell osv :)

Da vil du legge helt klar epoxy over som siste lag vil jeg anta? Og farget på de underliggende lagene?

Edit: Jeg fant den videoen nå, det var jo en stilig løsning må jeg si!

Endret av Haakon O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Har ikke noe erfaring med dette, men jeg lager iallfall dekor i selvklebende vinyl på bestilling. Selve folien er bare 0,08mm tykk, så den vil nok være helt umerkbar mtp høydeforskjell osv :)

Da vil du legge helt klar epoxy over som siste lag vil jeg anta? Og farget på de underliggende lagene?

Edit: Jeg fant den videoen nå, det var jo en stilig løsning må jeg si!

Ja det stemmer, da blir det epoxy toppstrøk clear, har 2 muligheter lys grå, som sikkert eg kommer til å gå for, eller mørk grå

skal se på den filmen fra youtube, når eg er ferdig på skift i dag, sperra for det meste her...

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Det er helt sikkert den filmen du nevnte at du hadde sett, det var den eneste videoen på epoxygrossisten sin youtube kanal :)

Jepp det var det :)

Men har lyst på noe slikt som det her i bra stor størreslse, hva tror du om det?

imagesCADCZM9C.jpg

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle la seg ordne det om gutta på swissvax sier ja til reproduksjon av deres logo :)

Alternativt kan man jo lage noe helt "eget" som ingen andre har, men det er nå smak og behag hva man ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Skulle la seg ordne det om gutta på swissvax sier ja til reproduksjon av deres logo :)

Alternativt kan man jo lage noe helt "eget" som ingen andre har, men det er nå smak og behag hva man ønsker.

Jo det var det også, ja klart man kan jo lage sitt helt eget, men er litt usikker på ka det skulle bli.

Snakk med gutta på brisk, Andre.De lager ting og tang du kan bruke som dekor i gulvet.De trykker på folie og slike ting.

Supert Arne :) men må klare å bestemme meg for hva eg skal ha også hehe

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det var det også, ja klart man kan jo lage sitt helt eget, men er litt usikker på ka det skulle bli.

Skulle tro det vil la seg løse, har laget Swissvax dekor før med deres velsignelse for en annen bruker på forumet her. Men alltid greit å sjekke først uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Hele gulvet med den logoen hadde vært kanon.. Tenkte det samme selv her, men ble med grå. Kan uansett male over til sommer om det blir logo på meg også. Vurderet DCN der, bare logoen vår :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Audi S8

kan no legge til her noda hvordan det vart med dekor i gulvet den gule blir ståandes mellom Maxjax løftebukkene som er i svart med gul tekst og audi merket er plasert midt i fremme. kommer mer bilder tenker eg i en egen tråd.

Dekora er handlet fra Haakon O her på forumet :)

DSC_0001-1.jpg

DSC_0002-1.jpg

DSC_0004-1.jpg

Så er det montering av nye skap

DSC_0007.jpg

  • DCN Poeng 2

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Northhomie

kan no legge til her noda hvordan det vart med dekor i gulvet den gule blir ståandes mellom Maxjax løftebukkene som er i svart med gul tekst og audi merket er plasert midt i fremme. kommer mer bilder tenker eg i en egen tråd.

Dekora er handlet fra Haakon O her på forumet :)

DSC_0001-1.jpg

DSC_0002-1.jpg

DSC_0004-1.jpg

Så er det montering av nye skap

DSC_0007.jpg

Tøft dette!

Liker check engine lampa... ha-ha :P

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...