Gå til innhold

Ønsker kontakt ang. utvendig rubbing/shine Østfold


morrun

Recommended Posts

Hei.

Viser til min tråd under "eksteriør". Jeg vurderer å kjøpe en Jeep SUV som sårt trenger utvendig pleie. Det er åpenbart at bilens tidligere eier ikke har brukernavn på dette forumet.

Bilen har mye riper av forskjellig omfang, og dersom jeg kjøper bilen ønsker jeg at noen med "kjærlighet" til bil og bilpleie skal hjelpe meg med den. Forventer ikke "ny" bil, men antar utifra de svar jeg fikk i nevnte tråd, at bilen kan bli langt finere enn den fremstår per i dag, med varig resultat. Jeg er selv også begeistra for bil, men etter stusselige resultater ved tidligere spede forsøk, med dårlig utstyr og null peiling på polish, får jeg nå hjertet i halsen ved synet av poleringsmaskin.

Jeg vet lite om produkter og pris, men ser for meg at ordidinært gode produkter kan gjøre mye bra for denne bilen(?). Kan periodevis klare meg uten bilen en dag eller tre.

Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som er klar for utfordringen. Jeg bor i Fredrikstad, og håper av praktiske årsaker det finnes noen i fredrikstad/sarpsborg-området som kan hjelpe meg.

Mvh Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med Bernhard her på forumet, han holder til i Ås, og jeg mener han har litt kapasitet nå. Å du skal lete lenge etter en dyktigere detailer en han.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...