Gå til innhold

"Kurs" i Stavanger


Tommy

Recommended Posts

Siden det endte opp med liten/ingen påmelding på kurset som SS hadde satt opp i stavanger, og at jeg har fått noen henvendelser om jeg kan være behjelpelig med noe kursing, så prøver jeg å sette opp et "mini kurs" som vil gå over en lørdag (har avklart dette med Bernhard og co, slik at jeg ikke tråkker noen på tærne)

Dette er noe som jeg gjør på privat initiativ, for å hjelpe nybegynnere (og viderekomne som har lyst) til å bli litt bedre kjent med poleringsmaskiner. Planen blir å gå igjennom vask, utv. maskinpolering, både med DA og roterendes, og i tillegg gjennomgå skinnpleie. Pga at jeg blir alene om dette, og at planen er å ha en bil som kursobjekt, så må jeg sette en begrensning oppad til 8 stk. Setter en symbolsk sum på 500.- pr pers, bare så jeg får dekket mine kostnader/produkter for dette. Fredrik Ringe her på forumet har sagt seg villig til å stille et lokale til disposisjon, som ligger sentralt i stavanger.

Kursdato blir lørdag 3. November, fra 0900-1800

Håper dere som setter dere på denne listen, er seriøse, å stiller, å ikke tar opp plassen på bekostning av andre som ville hatt den.

1. Fredrik Ringe

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

  • DCN Poeng 7

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det endte opp med liten/ingen påmelding på kurset som SS hadde satt opp i stavanger, og at jeg har fått noen henvendelser om jeg kan være behjelpelig med noe kursing, så prøver jeg å sette opp et "mini kurs" som vil gå over en lørdag (har avklart dette med Bernhard og co, slik at jeg ikke tråkker noen på tærne)

Dette er noe som jeg gjør på privat initiativ, for å hjelpe nybegynnere (og viderekomne som har lyst) til å bli litt bedre kjent med poleringsmaskiner. Planen blir å gå igjennom vask, utv. maskinpolering, både med DA og roterendes, og i tillegg gjennomgå skinnpleie. Pga at jeg blir alene om dette, og at planen er å ha en bil som kursobjekt, så må jeg sette en begrensning oppad til 8 stk. Setter en symbolsk sum på 500.- pr pers, bare så jeg får dekket mine kostnader/produkter for dette. Fredrik Ringe her på forumet har sagt seg villig til å stille et lokale til disposisjon, som ligger sentralt i stavanger.

Kursdato blir lørdag 3. November, fra 0900-1800

Håper dere som setter dere på denne listen, er seriøse, å stiller, å ikke tar opp plassen på bekostning av andre som ville hatt den.

1. Fredrik Ringe

2. Kjetil Sliper

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er lite folk så kan denne lørdagen, så kan vi vurdere andre lørdager i november.

24 November passer best for meg, kan muligens også gå 17 november. Er på jobb de 2 første helgene i November.

Hadde vært utrolig greit å få være med på dette kurset. Så da er det bare å krysse fingrene :-))

Stian

Endret av snordbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Fredrik Ringe

2. Kjetil Sliper

3. ColdFusion

4. Hmmerc

5. Hallvard

6. Bandit

7.

8.

Våger meg på ett potensielt veldig kostbart steg inn i detailerverden her.. :unsure:

(Tenker ikke på kursavgiften altså, men alt utstyr og produkt man vil føle sterkt behov for å måtte anskaffe etter ett slikt kurs) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skulle jeg gjerne vært med på. Men blir kanskje litt langt å kjøre. :P

Scandicshine har kurs i Ås samme helgen, det er mye enklere for deg.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ColdFusion
Jada, kurs skal det bli.

Storveis!

Kom gjerne med litt info om du vil vi skal ta med noe av eget utstyr. Jeg har f.eks følgende som kan brukes:

- Flex PE 14-2-150

- Flex DA

- Uber pads

- Pad washer

- Gritguard bøtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har egne maskiner, kan ta med det, jeg har 4 forskjellige maskiner. Resten av utstyret har jeg kontroll på.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...