Gå til innhold

Arbeidskrakk på hjul


Tommy

Recommended Posts

Min Biltema arbeidskrakk har tatt kvelden etter 5-6 års bruk, og jeg trenger en ny, men nå har de ikke denne hos biltema lenger (hadde pute med skai trekk) men en ny type med plast trekk, som jeg ikke likte. Kikket også på en på jula, men den hadde firkantet oppbevaringsrom under, som heller ikke falt i smak. Er det noen som kan anbefale noen bra krakker, og hjerne med link til nettbutikk

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt denne en del, og synes den er grei; http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=173010014

Slås enkelt om mellom stol og liggebrett. Kjekt når man skal lavt ned på bilen. Som stol har den også "2 etasjer" slik at du kan legge fra deg ting nederst. Den har også innebygd ryggstøtte/hodepute.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg har brukt denne en del, og synes den er grei; http://www.torshovbi...arenr=173010014

Slås enkelt om mellom stol og liggebrett. Kjekt når man skal lavt ned på bilen. Som stol har den også "2 etasjer" slik at du kan legge fra deg ting nederst. Den har også innebygd ryggstøtte/hodepute.

Smart :) Går det raskt å endre fra sittende posisjon til liggende?

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andrepedersen

Jeg har den fra jula. Og, kan ikke gjøre stort annet en å skryte av den. Sitteputen er knallgod å sitte på, og oppbevaringsbrettet under plager meg ikke en tanke. Kjempestol til en billig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke denne myk pute Tommy?

Det har den sikkert, jeg sa ikke noe om det, men vil ikke ha den med det plast trekket på. Den på jula har bare 4 hjul, å tipper lett dersom to av disse treffer flisefugene på likt. Jeg skulle hatt en slik biltema krakk, med jula pute.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Kontorstol uten rygg bruker jeg, mye mer fornøyd med det enn arbeidskrakk fra Torshov og Biltema..

Må si meg enig her, skal man ha noe av kvalitet for sittekomforten sin del, så må jo det være å ta en god kontor stol, har en stol fra biltema med plast, ikke det beste, men hva får man for 300 lapper da?

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Det har den sikkert, jeg sa ikke noe om det, men vil ikke ha den med det plast trekket på. Den på jula har bare 4 hjul, å tipper lett dersom to av disse treffer flisefugene på likt. Jeg skulle hatt en slik biltema krakk, med jula pute.

Da missforstod jeg deg der. Skjønner hva du mener nå.

En annen mulighet er å kjøpe den til Torshov og montere noen flere hjul selv.

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Må si meg enig her, skal man ha noe av kvalitet for sittekomforten sin del, så må jo det være å ta en god kontor stol, har en stol fra biltema med plast, ikke det beste, men hva får man for 300 lapper da?

Fretex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.spare.no De har fra craftsman, husker ikke antall hjul, men er fler enn fire, og oppbevaringshylle nede mot gulv, justerbar høyde og SKAI trekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Hva med en sånn reckliner eller hva de de store "stresslessene" heter som du kan slå ned ryggen og ut med beina. Om du kjøper separate hjul og monterer på, kan du rulle rundt bilen liggende, mens du drar deg bortover med roterende maskinen..

Det hadde vært meget mykt og godt:)

Muligens litt ot, men ikke vondt ment:)!

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liten nok garasje som det er, om jeg ikke skal ha inn kontorstoler og reclainere. Ser ut som bilxtra har den jeg trenger

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Var ment som en spøk:)!! :)))) men glemte å skrive det:) lol

Endret av cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...